Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

LinkedIn w opałach. Należący do Microsoftu serwis społecznościowy podejrzewany jest o manipulowanie danymi analitycznymi.

 Amerykańska sędzia Susan van Keulen powiedziała, że LinkedIn musi stanąć w obliczu pozwu. Szereg firm twierdzi w którym twierdzi, że serwis zawyżył liczbę osób, które oglądały reklamy wideo na platformie, a to pozwoliło na obciążenie sztucznie zawyżonymi kosztami setek tysięcy reklamodawców.

 

Sędzia Susan van Keulen wprawdzie odrzuciła roszczenia grupy firm, które chciały pociągnąć LinkedIn do odpowiedzialności, oskarżając serwis o oszustwa i nieuczciwa konkurencję, ale dopuściła reklamodawcom dochodzić roszczeń w oparciu o pogląd, że niektóre działania (ruch generowany przez boty, fałszywe kliknięcia) zawyżyły wskaźniki, na których polegali przy zakupie reklam na LinkedIn.

 

Reklamodawcy, kierowani przez TopDevz Inc i Noirefy Inc, powiedzieli, że LinkedIn liczył „wyświetlenia” reklam wideo nawet jeśli filmy były odtwarzane tylko poza ekranem, co w przypadku wideo nie jest pełnym doświadczeniem. LinkedIn poinformował, że oczekuje na wykazanie, że twierdzenia są bezpodstawne, i że jest „zaangażowany w przejrzystość i integralność naszych produktów reklamowych”.

 

Reklamodawcy pozwali platformę Microsoftu po tym, jak LinkedIn powiedział 12 listopada ubiegłego roku, że ​​jego inżynierowie trzy miesiące wcześniej znaleźli, a następnie naprawili błędy w oprogramowaniu, które mogły doprowadzić do ponad 418 000 przypadków błędnego naliczania opłaty za reklamę. LinkedIn twierdzi, że ponad 90% nadmiernych obciążeń wynosi mniej niż 25 USD.

 

W swoim pozwie reklamodawcy stwierdzili, że nadmierne obciążenia pozostawiły im mniej pieniędzy do wydania gdzie indziej, w tym na reklamy. Domagają się nieokreślonych szkód i zadośćuczynienia.

 

 

Transformacja cyfrowa jednym z priorytetów firm prywatnych w najbliższym roku, wynika z badania Deloitte. Bezpieczeństwo informacji obszarem wymagającym największych nakładów finansowych.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE