Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

LinkedIn idzie w ślady… TikToka?

LinkedIn to platforma społecznościowa, która stawia przede wszystkim na profesjonalizm. Któż by się spodziewał, że może pójść w kierunku portali o zupełnie innym charakterze?

LinkedIn potwierdził portalowi TechCrunch, że testuje nową formę krótkich filmów w swojej aplikacji mobilnej. Kanał został po raz pierwszy zauważony przez Austina Nulla, dyrektora strategicznego w agencji influencerów o nazwie McKinney. Null opublikował na LinkedIn krótkie demo prezentujące nowy kanał, który znajduje się na pasku nawigacyjnym aplikacji w nowej zakładce “Wideo”.

Po dotknięciu nowego przycisku Wideo, użytkownik przechodzi do pionowego kanału z krótkimi filmami, które można przesuwać, polubić, zostawić komentarz lub udostępnić go innym. Firma nie udostępniła szczegółów na temat tego, w jaki sposób kanał określa, które filmy mają być wyświetlane użytkownikom.

LinkedIn, należący do Microsoftu, twierdzi, że filmy stają się jednym z pożądanych przez użytkowników formatów uczenia się od profesjonalistów i ekspertów, dlatego też testuje nowy sposób, w jaki użytkownicy mogą odkrywać odpowiednie materiały. Funkcja ta jest w fazie wczesnych testów, więc większość osób nie będzie miała jeszcze do niej dostępu.

Uruchomienie nowej funkcji wygląda zatem na naturalne następstwo popularności krótkich form wideo m.in. właśnie na TikToku, w których twórcy poruszają tematy związane z rozwojem kariery, poszukiwaniem pracy czy rozwojem zawodowym. Z drugiej strony część użytkowników może poczuć, że platforma traci część swojego profesjonalnego formatu, stawiając na tego rodzaju przekaz.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE