Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

“Lenovo sprzedaje wyłącznie przez partnerów, dlatego uczestnictwo w Akademii Integracji AB jest dla nas bardzo ważne” – podkreślił Maciej Misiewicz z Lenovo

AB S.A. wiodący dystrybutor na polskim rynku, od lat organizuje swoje wydarzenia Akademia Integracji. Tym razem wrocławska firma zaprosiła partnerów w biznesie do rozmowy o sztucznej inteligencji. Wśród obecnych firm nie zabrakło także Lenovo. 

Na miejsce tegorocznej, 19 już Akademii Integracji wybrano postindustrialne przestrzenie starej cukrowni w Żninie. Chociaż miejsce sięga swoimi początkami do XIX wieku, to omawiane tematy wydarzenia były zdecydowanie osadzone we współczesności i przyszłości. Motywem przewodnim wydarzenia był bowiem temat sztucznej inteligencji. Wydarzenie odwiedziło ponad 300 partnerów, vendorów i integratorów.

Istotnym punktem Akademii Integracji były dwie debaty: o sztucznej inteligencji oraz o postępie rozwoju technologicznego. Podobnie jak w latach ubiegłych, podczas wydarzenia pojawiły się także strefy przygotowane przez vendorów, gdzie może było dowiedzieć się wiele o nowościach produktowych.

 

“Jako Lenovo nie sprzedajemy w modelu bezpośrednim, wszystkie produkty sprzedajemy przez naszych partnerów. Dlatego uczestnictwo w Akademii Integracji jest dla nas bardzo ważne, bo mamy w jednym miejscu wielu partnerów” – podkreślił Maciej Misiewicz, Workstations Business Development Manager w Lenovo.

 

 

Podobnie jak w latach ubiegłych, podczas wydarzenia pojawiły się także strefy przygotowane przez vendorów, gdzie może było dowiedzieć się wiele o nowościach produktowych. Jak zawsze, była to także okazja do nawiązania kontaktów, prowadzenia rozmów i zacieśnianie relacji biznesowych.

 

O 19 edycji Akademii Integracji AB, opowiadała przed kamerami IT Reseller TV Patrycja Gawarecja z AB S.A.

Akademia Integracji AB – “To unikalna możliwość wymiany doświadczeń” – powiedziała o wydarzeniu Patrycja Gawarecka, Sales & Marketing Director w AB S.A.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE