Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Kakao planuje nową, efektywną kosztowo sztuczną inteligencję

Kakao, operator komunikatora numer 1 w Korei Południowej KakaoTalk, powiedział w czwartek, że planuje wprowadzić nowy model fundamentu sztucznej inteligencji, aby zrównoważyć wydajność i efektywność kosztową, a także usługi zintegrowane z modelem pod koniec tego roku. 

Jak podaje Korea Heralds, dyrektor generalny Kakao, Hong Eun-taek, powiedział na konferencji dotyczącej zysków firmy, że uważa, że pojedynczy model hiperskalowy nie byłby odpowiedni do świadczenia każdej usługi w najbardziej zoptymalizowanych warunkach.

„Kluczem (do wygrania wyścigu) nie jest to, kto najpierw zbuduje generatywną sztuczną inteligencję w hiperskali, ale kto stworzy opłacalny i odpowiedni model i zastosuje go w usługach zintegrowanych. (…) Myślimy o stworzeniu opłacalnego modelu AI poprzez testowanie modeli o różnych rozmiarach parametrów od 6 miliardów i 13 miliardów do 25 miliardów i 65 miliardów” – powiedział prezes. Hong dodał, że model sztucznej inteligencji firmy, KoGPT, oparty na języku koreańskim, opracowany przez jej spółkę zależną zajmującą się badaniami i rozwojem technologii sztucznej inteligencji, Kakao Brain, również zostanie zaprezentowany „zgodnie z planem”, a harmonogram prawdopodobnie nastąpi po październiku. Przygotowuje się do kilku modeli, testując, który najlepiej pasuje do jego usług wertykalnych opartych na sztucznej inteligencji.

Powołując się na wyniki, CEO wyjaśnił, że lekki model AI z 6 miliardami parametrów może działać najefektywniej pod względem kosztów podsumowania wiadomości KakaoTalk. „Postrzegamy integrację KakaoTalk i AI jako bardzo ważny sektor usług. Podczas gdy aplikacja do przesyłania wiadomości ewoluuje w kierunku kompleksowej platformy komunikacyjnej z trzema filarami – osobistym, społecznym i biznesowym – oczekujemy, że sztuczna inteligencja stworzy najpotężniejszą synergię w obszarze komunikacji biznesowej” – powiedział Hong.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE