Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Instagram i Facebook wprowadzają zmiany w kontekście DMA

Użytkownicy Instagrama i Facebooka w Europie będą mieli większy wybór sposobu korzystania z usług Meta Platforms. Jak podała firma, zmiany zostaną wprowadzone, aby zachować zgodność z unijną ustawą o rynkach cyfrowych (DMA).

Na mocy ustawy DMA, której Meta musi się podporządkować do 7 marca br., firmy mają obowiązek traktować własne usługi i produkty w taki sam sposób, w jaki traktują usługi i produkty konkurencji.

Największa na świecie sieć społecznościowa jako ostatnia wprowadziła zmiany w celu zapewnienia zgodności z DMA po tym, jak Google przedstawił swoje korekty zmierzające w tym samym kierunku.

W ciągu najbliższych kilku tygodni użytkownicy otrzymają powiadomienia informujące ich, że mogą wybrać, czy chcą udostępniać swoje dane między usługami Meta – oświadczyła firma na swoim blogu.

UE domaga się informacji od 17 firm technologicznych w tym od Amazona, Apple’a i Meta 

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE