Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

IBM ogłosiło dzisiaj rozszerzenie swojej oferty z udostępnieniem usług IBM Cloud w Polsce. Polskie ośrodki przetwarzania danych IBM wesprą migrację systemów IT i krytycznych aplikacji do chmury hybrydowej.

Firma IBM (NYSE: IBM) ogłosiła dzisiaj rozszerzenie swojej oferty z udostępnieniem usług IBM Cloud w Polsce. Polskie ośrodki przetwarzania danych IBM wesprą migrację systemów IT i krytycznych aplikacji do chmury hybrydowej. Obecnie m.in. firmy takie jak Golden Sand Bank, Carrefour Polska korzystają już z rozwiązań chmury hybrydowej IBM w Polsce.

 

Nowe usługi będą dostarczane z dwóch centrów danych zlokalizowanych w pobliżu Warszawy, które mają zapewnić klientom spójny zestaw usług chmury hybrydowej IBM, ze szczególnym uwzględnieniem tych firm, które poszukują dodatkowej mocy obliczeniowej, przy jednoczesnym utrzymaniu krytycznych systemów i wrażliwych danych w kraju.

 

IBM pracuje z instytucjami bankowymi, telekomunikacyjnymi i publicznymi w Polsce i w całej Europie Środkowo-Wschodniej, wspierając ich transformację na drodze do chmury. Na przykład:

  • Golden Sand Bank – pierwszy na świecie cyfrowy bank mobilny został oparty na chmurze hybrydowej IBM, z wykorzystaniem usług dostarczonych przez centra danych IBM w Polsce. Bank korzysta z usług IBM w chmurze, w tym z aplikacji Software as a Service. Takie rozwiązanie pozwoliło Golden Sand Bank na uruchomienie działalności w ciągu zaledwie 6 miesięcy, znacznie obniżając koszty wdrożenia i zmniejszając ryzyko strat finansowych.
  • Carrefour, jedna z wiodących firm branży detalicznej na polskim rynku, stosuje IBM Cloud w Polsce w celu zwiększenia efektywności kosztowej i elastyczności w działalności biznesowej. Carrefour Polska migruje swoje systemy produkcyjne do IBM Cloud, co umożliwia integrację systemów o znaczeniu krytycznym w celu wsparcia transformacji IT. Posiadając ponad 900 sklepów w Polsce, Carrefour będzie w stanie obniżyć koszty IT dzięki usługom IBM i zarządzać swoją infrastrukturą IT w elastyczny sposób.

 

W miarę jak firmy w Europie Środkowej i Wschodniej oraz na całym świecie przenoszą swoje zasoby do chmury, tak aby zwiększać innowacyjność i zróżnicowanie działań, 80 procent ich krytycznych operacji – od łańcuchów dostaw do głównych systemów bankowych – wciąż nie zostało przeniesionych do środowiska chmury. COVID-19 stał się katalizatorem cyfrowej zmiany. Obecnie, bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, firmy we wszystkich branżach zastanawiają się nad zmianą sposobu, w jaki ich procesy operacyjne są przechowywane i oczekują przyjęcia hybrydowego podejścia do chmury w celu przyspieszenia transformacji cyfrowej. W rzeczywistości, zgodnie z niedawnym badaniem IBM Institute for Business Value, 64% przedstawicieli kadry kierowniczej stwierdziło, że w wyniku pandemii przestawi się na działalność biznesową opartą w większym stopniu na chmurze.

 

Jarosław Szymczuk, Dyrektor Generalny IBM Polska i Kraje Bałtyckie.

 

W Polsce IBM już od pierwszych dni pandemii wdraża szereg rozwiązań opartych na rozwiązaniu Watson Assistant działającym w chmurze publicznej IBM. Poprzez zapewnienie klientom bezpiecznego i otwartego rozwiązania chmurowego, IBM może pomóc im działać z większą sprawnością, odpornością i szybkością – co stało się priorytetem dla firm szybko przystosowujących się do sytuacji pandemii:

  • Ministerstwo Zdrowia przekazywało obywatelom polskim praktyczne informacje dotyczące COVID-19, takie jak np. objawy i zalecane procedury postępowania w przypadku zakażenia.
  • Pozarządowe organizacje edukacyjne były w stanie wspierać polskich nauczycieli w udzielaniu odpowiedzi na wszystkie pytania dotyczące kształcenia na odległość.
  • Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia w Katowicach (NOSPR) wzbogaciła interakcję z muzyką klasyczną, dostarczając wyjątkowych wrażeń dla osób słuchających arcydzieł muzycznych online.

 

“Coraz więcej firm poszukuje szybkiego dostępu do skalowalnej technologii i opiera swoją działalność na najbardziej bezpiecznej i otwartej w branży, chmurze IBM. Jednocześnie banki, dostawcy usług telekomunikacyjnych i ubezpieczeniowych poszukują przede wszystkim hybrydowych rozwiązań i usług w chmurze, które mogą spełniać zarówno ich potrzeby biznesowe oraz być w zgodzie z wymogami regulacyjnymi i obowiązującymi przepisami w zakresie bezpieczeństwa, prywatności danych oraz konieczności przetwarzania ich w kraju. Dlatego też IBM rozszerzył swoje możliwości w zakresie chmury hybrydowej w Polsce, tak aby krytyczne procesy były realizowane jak najbliżej lokalizacji klientów” – powiedział Jarosław Szymczuk, Dyrektor Generalny IBM Polska i Kraje Bałtyckie.

 

Według IDC, usługi w chmurze stanowią jeden z najbardziej dynamicznych obszarów rynku IT w Polsce, rozwijając się kilkakrotnie szybciej niż większość tradycyjnych obszarów IT. Większość polskich klientów reprezentuje dojrzałe podejście do chmury i wdraża rozwiązania hybrydowe. Najwięcej firm opiera się na złożonych środowiskach łączących rozwiązania on-premise z zewnętrznymi usługami centrów danych, różnymi rodzajami chmury prywatnej oraz elementami chmury publicznej.

 

„W nadchodzących latach możemy spodziewać się, że kolejne firmy w Polsce i regionie Europy Środkowo-Wschodniej będą wdrażać podejście oparte na modelu multicloud. Popyt na złożone, a jednocześnie elastyczne środowiska IT będzie się utrzymywał, tym bardziej, że podczas COVID-19 w pierwszej połowie 2020 roku firmy dostrzegły, że rozwiązania oparte na chmurze mogą umożliwić bardziej efektywne wykorzystanie IT” – mówi Ewa Zborowska z IDC.

 

Centrum danych IBM w Polsce oferuje elastyczne, skalowalne i efektywne kosztowo środowisko infrastruktury IT, które wspiera wydajność działania i odpowiada na rosnące wymagania biznesowe. Lokalizacja może obsługiwać wielu różnych klientów, od małych firm po duże przedsiębiorstwa z różnych branż. Polski ośrodek IBM Managed Extended Cloud udostępnia usługi współdzielone w modelu multitenant lub dedykowaną infrastrukturę jako usługę (IaaS) dla systemów x86 i IBM Power wraz z dodatkowymi usługami obejmującymi system operacyjny, oprogramowanie pośredniczące i aplikacje.

 

 

https://itreseller.com.pl/itrnew13-forum-gospodarcze-time/

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE