Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

IBM oraz IU Technology poinformowały o udostępnieniu rozwiązania Digi Office w chmurze IBM Cloud, do kompleksowej automatyzacji procesów biznesowych w biurach.

IBM (NYSE: IBM) oraz IU Technology poinformowały o udostępnieniu rozwiązania Digi Office w chmurze IBM Cloud, do kompleksowej automatyzacji procesów biznesowych w biurach. Przyspieszając proces wdrożenia chmury hybrydowej, oparte na chmurze rozwiązanie Digi Office zostało zaprojektowane tak, aby pomóc firmom w procesie wychodzenia z pandemii i powrotu do pracy biurowej. Dzięki automatyzacji procesów, takich jak wirtualna recepcja, planowanie układu i przestrzeni biurowej oraz zarządzanie interaktywnymi info kioskami w IBM Cloud, Digi Office może pomóc w funkcjonowaniu biura przy znacznym ograniczeniu kontaktów fizycznych i zachowaniu dystansu społecznego.

 

Jak wynika z niedawno przeprowadzonego badania*, ponad połowa pracowników w Polsce jest skłonna wrócić do pracy biurowej, gdy tylko sytuacja na to pozwoli. Aby stworzyć bezpieczne warunki pracy w środowisku biurowym, firmy będą musiały polegać na nowych rozwiązaniach cyfrowych, które pomogą ograniczyć interakcje między pracownikami i gośćmi. Dzięki takim funkcjom jak zarządzanie zajętością biurek w czasie rzeczywistym zgodnie ze standardami obowiązującymi w trakcie trwania COVID-19 oraz ograniczenia liczby osób w recepcji i przy biurkach, Digi Office może przynieść wyjątkowe korzyści w zarządzaniu biurem w pandemii.

 

 

Dane gromadzone w chmurze IBM Cloud pozwalają na przykład prognozować zajętość biurek i zapotrzebowanie na powierzchnię biurową lub ustalać proporcje pomiędzy pracą w domu i biurze. Dzięki kodom QR, pracownik lub gość może z łatwością autoryzować swoje przybycie, zaparkować samochód i uzyskać dostęp do wind i bramek. Hosting Digi Office w IBM Cloud, najbezpieczniejszej i otwartej chmurze publicznej dla biznesu, pozwala zadbać o to, aby dane pracowników były przetwarzane w sposób bezpieczny i zgodny z RODO, co jednocześnie ułatwia firmom organizację powrotu pracowników do biur.

 

„Wspólnie z IBM pomagamy firmom dobrze przygotować się do prowadzenia biznesu w nowej normalności przy wsparciu IBM Cloud. Korzystając z bezpiecznych rozwiązań chmurowych, możemy pomóc firmom efektywnie zarządzać powrotem do biur, w sposób, który usprawnia ich działalność biznesową, a jednocześnie zapewnia łatwiejsze i bezpieczniejsze środowisko pracy” – mówi Krzysztof Świątczak, Prezes Zarządu, IU Technology.

 

„W pandemii firmy musiały w ciągu kilku miesięcy zrealizować długoterminowy plan transformacji cyfrowej, aby dostosować się do warunków pracy zdalnej w modelu hybrydowym. Teraz, gdy firmy wracają do biur, nadal istnieje potrzeba szybkiego wdrożenia narzędzi cyfrowych, które pomogą w transformacji tradycyjnego miejsca pracy i uwzględnią nowe wytyczne dotyczące utrzymania dystansu społecznego i bezpieczeństwa. Wspólnie z IU Technology i przy wykorzystaniu możliwości chmury hybrydowej IBM, możemy pomóc firmom w przyjmowaniu pracowników do biur” – mówi Marcin Klabiński, IBM Cloud Platform Leader, Poland & Baltics.

 

W przeciwieństwie do innych narzędzi, które automatyzują wyłącznie pojedyncze procesy, Digi Office jest rozwiązaniem kompleksowym, które automatyzuje szereg procesów cyfrowej transformacji w przestrzeni biurowej. Digi Office, działające w bezpiecznym i w pełni skalowalnym środowisku IBM Cloud, umożliwia zarządzanie wszystkimi procesami z jednego pulpitu nawigacyjnego, zgodnie z uprawnieniami dla poszczególnych użytkowników. Skalowalność tego rozwiązania umożliwia płynne przejście od programu pilotażowego dla 100 biurek do docelowej obsługi kilku tysięcy biurek.

 

Według danych CBRE, największej na świecie firmy doradczej i inwestycyjnej działającej w sektorze nieruchomości komercyjnych, warszawski rynek biurowy urósł w pandemicznym 2020 roku o 314 tys. mkw. powierzchni. Prognozy CBRE na 2021 dla stolicy Polski przewidują wzrost o kolejne 7,1 proc. i przekroczenie progu 6 mln mkw. powierzchni biurowej. To powoduje, że rozwiązania do automatyzacji procesów w biurach przy wsparciu usług chmurowych będą cieszyć się coraz większą popularnością.

 

Dell Technologies Partner Awards 2021 – wydarzenie partnerskie Dell swoistym podsumowaniem ostatniego roku. Kto wyróżniał się spośród partnerów amerykańskiej firmy?

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE