Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Huawei z awansem na 9. miejsce w Brand Finance Global 500 2022, rankingu najcenniejszych marek na świecie.

Huawei awansował na 9. pozycję w rankingu najcenniejszych marek świata Global 500 2022 opublikowanym przez Brand Finance. Marka Huawei została wyceniona na 71,2 mld dolarów, co oznacza wzrost aż o 29% w ujęciu rocznym i skok z miejsca 21., które zajęła w zeszłym roku.

 

Huawei został doceniony za innowacje, inwestycje w firmy technologiczne i badawczo-rozwojowe, zaangażowanie w branżę samochodów elektrycznych i rozwój usług w chmurze. Sektor technologiczny po raz kolejny okazał się być najcenniejszą branżą ze skumulowaną wartością marek bliską 1,3 biliona dolarów.

 

 

Informacja o mocnej pozycji Huawei w Top 10 najcenniejszych marek świata zbiegła się w czasie z europejską premierą nowych flagowych smartfonów z serii Huawei P50 – potężnego pod względem fotografii modelu P50 Pro i składanego P50 Pocket, pierwszego smartfona marki, który można złożyć symetrycznie na pół w wygodną, smukłą, kieszonkową formę. Smartfon wyróżnia się na rynku nie tylko unikalnym designem, ale podobnie jak P50 Pro, również innowacyjnymi rozwiązaniami technologicznymi i potężnym aparatem.

 

Licytuj naszą aukcję dla WOŚP – Zaproszenie do udziału w programie “IT Reseller TV – Liderzy Branży”

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE