Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

HP rozszerza swoją ofertę urządzeń przeznaczonych dla punktów sprzedaży – HP Engage One Prime, nowoczesny terminal sprzedażowy dla małych i średnich firm.

Firma HP rozszerza swoją ofertę urządzeń przeznaczonych dla punktów sprzedaży, oferując innowacyjny i prosty w obsłudze system HP Engage One Prime. Nowa odsłona terminali HP pozwoli małym i średnim przedsiębiorstwom korzystać z rozwiązań nieodbiegających jakością od systemów stosowanych w dużych firmach.

 

 

Firma HP Inc. przedstawia HP Engage One Prime, wielofunkcyjny terminal sprzedażowy zaprojektowany z myślą o potrzebach firm usługowo-handlowych oraz przedsiębiorstw z branży hotelarsko-restauracyjnej. Małe i średnie firmy poszukują niedrogich, niezawodnych i łatwych w zarządzaniu rozwiązań, które jakością i wzornictwem nie odbiegają od urządzeń używanych przez większe przedsiębiorstwa. Ponadto, ze względu na  ograniczoną przestrzeń sprzedażową, oferowane im terminale powinny być kompaktowe i zawierać w sobie najważniejsze funkcje wykorzystywane przez klientów.

 

“Aby efektywnie konkurować na dzisiejszym rynku, małe i średnie sklepy oraz przedsiębiorstwa z branży hotelarsko-restauracyjnej potrzebują czegoś więcej, niż kasy i witryny – powiedziała Natasja Andringa, EMEA Business Unit & Sales Manager, Retail Solutions, HP Inc. – Mniejsze firmy szukają ciekawych rozwiązań, które poprawią wrażenia ich klientów i będą odpowiedzią na ich potrzeby. Takim rozwiązaniem jest HP Engage One Prime.”

 

 

Atrakcyjne wzornictwo w przystępnej cenie

HP Engage One Prime to terminal sprzedażowy oferujący szybką instalację, łatwą integrację z popularnym oprogramowaniem i usługami płatniczymi[1] oraz niezawodność i bezpieczeństwo, którego wymagają małe i średnie firmy.

 

  • Atrakcyjne wzornictwo w niskiej cenie HP Engage One Prime cechują nowoczesne rozwiązania oraz elegancki wygląd. 14-calowy ekran dotykowy Full HD można wygodnie przechylać i łatwo obracać między kasjerem, a klientami. W wybranych modelach dostępny jest opcjonalny, zintegrowany ekran skierowany w stronę klientów. System jest dostępny w dwóch wersjach kolorystycznych.
  • Łatwa instalacja – wbudowane urządzenia peryferyjne takie, jak czytnik pasków magnetycznych, NFC do uwierzytelniania pracowników sklepu czy skaner do odczytywania kodów QR, sprawiają, że system jest kompleksowy i nie wymaga dodatkowych rozwiązań. Jeszcze więcej możliwości zapewniają opcjonalne dodatki[2] takie, jak drukarka paragonów, skaner kodów kreskowych, czytnik linii papilarnych, który zwiększa poziom bezpieczeństwa, szuflada na gotówkę czy czytnik iButton®. Dodatkowo HP Engage One Prime można łatwo zintegrować z popularnym oprogramowaniem innych firm oraz usługami płatniczymi[i] świadczonymi przez partnerów HP.
  • Niezawodność i wydajność – system operacyjny Android™ 8.1 z dodatkowymi zabezpieczeniami i mocny wielordzeniowy procesor Qualcomm® APQ8053 umożliwiają efektywne i komfortowe użytkowanie. Dodatkowo HP Engage One Prime pozwala na dostosowanie procesora oraz ilości pamięci operacyjnej i masowej. System objęty jest roczną ograniczoną gwarancją HP z możliwością przedłużenia nawet do trzech lat z usługą HP Care Pack[3].

 

HP planuje nawiązanie współpracy z wybranymi dostawcami usług płatniczych na całym świecie, a także niezależnymi producentami oprogramowania (ISV), aby umożliwić zakup oprogramowania kasowego w pakiecie z HP Engage One Prime.

 

HP Engage One Prime ma zostać wprowadzony do sprzedaży w lutym 2019 roku. System będzie dostępny w lokalnej sieci autoryzowanych dystrybutorów.

 

[1] Pełne rozwiązania wymagają oprogramowania detalicznego oraz usług przetwarzania płatności dostępnych tylko w wybranych regionach.

[2] Urządzenia peryferyjne sprzedawane oddzielnie. iButton® dostępny w wybranych regionach.

[3] Usługi HP Care są opcjonalne. Poziom usług i czas reakcji w pakietach HP Care Pack może różnić się w zależności od lokalizacji geograficznej. Świadczenie usług rozpoczyna się z datą nabycia sprzętu. Obowiązują restrykcje i ograniczenia. Szczegóły można znaleźć pod adresem www.hp.com/go/cpc. Usługi HP są regulowane przez warunki i zasady świadczenia usług podawane lub wskazywane klientowi w momencie zakupu. Klient może mieć dodatkowe uprawnienia ustawowe na mocy lokalnych praw, a na uprawnienia te w żaden sposób nie wpływają warunki i zasady świadczenia usług HP ani ograniczona gwarancja HP, którą objęty jest produkt HP.

 

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE