Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Hisense podsumował inicjatywy, mające na celu ochronę środowiska oraz rozwój innowacji oszczędzających energię. Zredukowano emisję CO2 i produkcję plastiku o tysiące ton rocznie!

Z okazji niedawno zakończonego szczytu klimatycznego COP26, firma Hisense podsumowała swoje inicjatywy, mające na celu ochronę środowiska oraz rozwój innowacji oszczędzających energię, dzięki którym udało się zredukować emisję CO2 i produkcję plastiku o tysiące ton rocznie.

 

Bardziej ekologiczna technologia

Od 2018 roku Hisense rewolucjonizuje produkcję lodówek, stosując własne innowacje, redukujące wykorzystanie HFC-245fa w technologii pianek izolacyjnych. Te działania pozwoliły na zmniejszenie emisji CO2 o prawie 6 tysięcy ton! Technologia została uznana w 2021 za wiodącą ekologiczną innowację w branży lodówek przez agendę ONZ – Program Narodów Zjednoczonych ds. Rozwoju UNDP.

 

Większa oszczędność energii

Dodatkowo Hisense obniżył zużycie energii 100-calowego telewizora laserowego L5100 do około 250 W, a w kolejnych latach planuje zmniejszyć je do poziomu poniżej 200 W. Dla porównania, telewizor LCD o tym samym rozmiarze zużywa ponad 800 Watów.

 

Zrównoważona produkcja

Hisense stosuje się do ścisłych zasad oszczędzania energii i ochrony środowiska – od etapu wyboru surowców, poprzez produkcję i przetwarzanie. Na przykład Hisense zoptymalizował system rozpraszania ciepła w telewizorze i zmniejszył grubość tylnej pokrywy, co dało oszczędność 4,6 tysięcy ton plastiku rocznie, czyli równowartość 514 milionów plastikowych torebek.

 

Jako firma mająca wpływ na społeczeństwo i wypełniająca zobowiązania społeczne, powinniśmy zawsze koncentrować się na założeniach ESG – ochronie środowiska, zrównoważonym rozwoju i ładzie korporacyjnym. Naszym celem jest, by Hisense był jeszcze bardziej “zielony”, wpływał pozytywnie na zdrowie, zmniejszał zużycie energii i dbał o środowisko, według zasad zrównoważonego rozwoju, które jest długoterminowym zobowiązaniem naszej firmy. W tym celu działamy zarówno wewnętrznie, budując lepsze środowisko dla pracowników i kooperantów, a także zewnętrznie – spełniając wymogi ochrony środowiska, kierując się odpowiedzialnością społeczną, by zapewnić lepsze warunki konsumentom i całemu środowisku na świecie – powiedział prezes Hisense Jia Shaoqian podczas okrągłego stołu najbardziej znaczących firm na świecie – CNBC ESG Council, podczas szczytu COP26.

 

Zapewnienie lepszej, bardziej “zielonej” i zdrowszej przyszłości jest istotnym celem Hisense, także w naszym regionie. Cieszę się, że innowacje, które wprowadza Hisense w produkcji urządzeń AGD i RTV, mają tak znaczny wpływ na redukcję emisji CO2 w Europie i na świecie. Jednocześnie jest to dla nas zobowiązanie, by z roku na rok nasza technologia jeszcze bardziej przyczyniała się do zrównoważonego rozwoju i ochrony środowiska – skomentował Dariusz Waldowski, Vice President Sales w Hisense/Gorenje Polska.

 

 

Technologie wirtualizacji Samsung wesprą innowacyjne przedsięwzięcie Orange. Współpraca Samsung i Orange przeniesie sieć 5G na nowy poziom.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE