Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

ESL podsumowuje IEM Katowice 2021 i cały sezon ESL Pro Tour, w ramach którego rozegrano w sumie 25 różnych turniejów esportowych.

Mimo pandemii i rozegrania turnieju w pełni online, Intel® Extreme Masters Katowice znów zgromadził przed ekranami ogromną widownię. Same rozgrywki w CS:GO wygenerowały oglądalność na poziomie 18 295 416 godzin, a w szczytowym momencie śledziło je ponad 550 000 osób, co czyni je najchętniej oglądanymi rozgrywkami online w CS:GO, transmitowanymi na Twitchu.

 

Niespodzianek nie zabrakło także w obszarze samej rywalizacji esportowej. Mistrzowie IEM Katowice 2021 w CS:GO, StarCraft® II i WarCraft 3 nie tylko zapisali się na kartach historii esportu, ale zgarnęli także spory kawałek z puli nagród, która w ramach pierwszego sezonu ESL Pro Tour wyniosła 7 mln dolarów. IEM Katowice 2021 zakończył tym samym cykl 25 turniejów składających się na pierwszy sezon ESL Pro Tour, którego sumaryczna oglądalność wyniosła ponad 200 mln godzin.

 

“Nawet w trudnym pandemicznym roku, byliśmy w stanie osiągnąć to, co sobie założyliśmy gdy ogłaszaliśmy ESL Pro Tour w roku 2019” – powiedział Michał Blicharz, VP Product Development w ESL. “Intel Extreme Masters Katowice było turniejem wieńczącym cykle turniejowe w CSGO, StarCraft II i WC3 i stanowi punkt odniesienia dla naszych pozostałych wydarzeń rozgrywanych w ramach ESL Pro Tour.”

 

Niespodziewany finał w CS:GO i totalne zaskoczenie w StarCraft® 2

W finale IEM Katowice 2021, Gambit Esports pokonało Virtus Pro 3:1 i tym samym wygrało swój pierwszy puchar na tym turnieju, zapisując się na zawsze na kartach historii CS:GO. Drużyna zgarnęła także lwią część, bo aż 400 tys. dolarów, z puli 1 mln dolarów orazcenny punkt do Intel® Grand Slam, w którym powalczy o nagrody z kolejnej puli miliona dolarów.

 

Ogromnym zaskoczeniem okazał się także finał StarCraft® II, w którym 18-letni, włoski gracz Riccardo „Reynor” Romiti” pokonał 3:2 Joo “Zest” Sung-wooka. W ten sposób został pierwszym w historii IEM Katowice mistrzem w StarCraft® II spoza Korei. Wygrana powiększyła stan konta młodego Włocha o 65 tys. z całkowitej puli 250 tys. dolarów. Finałowy mecz oglądało ponad 77 000 widzów z całego świata, a oglądalność całego turnieju w StarCraft II wyniosła 2 371 290 co świadczy o ożywieniu społeczności esportowej skupionej wokół StarCraft® II i sukcesie formatu EPT.

 

 

W grze WarCraft 3, Abdulaziz “CrunCher” Abed pokonał dotychczasowego zwycięzcę DreamHack Summer, Fall i Winter, Victora „Hitmana” Lina. Wygrana w ostatnim turnieju tego sezonu ESL Pro Tour, zagwarantowała mu tytuł Mistrza DreamHack WarCraft III Open 2020 Regional Championship America.

 

W ramach ESL Pro Tour wyemitowano ponad 1000 godzin transmisji, a sam cykl umocnił swoją pozycję jednego z najbardziej lubianych turniejów CS:GO, StarCraft® II i WarCraft 3. Rozgrywana online i transmitowana z wirtualnego studia produkcja była kolejnym przykładem unikalnych możliwości, jakie ESL rozwinęło w czasie globalnej pandemii, aby utrzymać wysoką jakość i zbudować pozycję lidera branży esportowej.

 

https://itreseller.com.pl/itrnewwejscie-5g-mozemy-porownac-do-zmiany-jaka-zaszla-wraz-ze-startem-pierwszych-sieci-komorkowych-mowi-piotr-kuriata-dyrektor-ds-rozwoju-biznesu-i-regulacji-sieci-play-w-programie-liderzy-bran/

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE