Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Dyrektor ds. reklamy w Amazonie odchodzi na emeryturę

Colleen Aubrey, dyrektora ds. reklamy Amazon.com, członkini elitarnego wewnętrznego zespołu doradzającego dyrektorowi generalnemu, przenosi się na nowe, nieujawnione stanowisko w firmie. Funkcję tę pełniła przez blisko trzy lata. 

Sprzedaż reklam w trakcie działań Aubrey szybko wzrosła, skacząc o 24% do 47 miliardów dolarów w 2023 r. z 38 miliardów dolarów w 2022 r. Firma niedawno zaczęła umieszczać reklamy w swojej ofercie transmisji strumieniowej Prime Video.

Jak podaje Reuters, rzeczniczka Kristin Mariani w odpowiedziała na zapytanie agencji, nowe stanowisko Aubrey zostanie ogłoszone później. Aubrey jest członkinią tak zwanego „zespołu S”, który jest doradcą dyrektora generalnego Andy’ego Jassy’ego, i pracuje w Amazonie od prawie dwudziestu lat.

Mariani potwierdziła w odpowiedzi na zapytanie Reutersa, że Aubrey ustępuje ze stanowiska starszego wiceprezesa ds. produktów i technologii reklamowych. Mariani nie odpowiedziała na pytania dotyczące tego, kto zastąpi Aubrey, ani powodów tej zmiany.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE