Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Coraz więcej konsumentów w Stanach chce samochodów elektrycznych, ale problem stanowią ceny

Więcej konsumentów w USA chce kupić pojazd elektryczny (EV), ale obawia się rosnących cen. Z ankiety przeprowadzonej w środę przez firmę konsultingową Deloitte wynika również, że mniej chce kupić pojazdy napędzane benzyną. 

 

Według badania przeprowadzonego między wrześniem a październikiem 2022 r. prawie 7 na 10 potencjalnych nabywców pojazdów elektrycznych w Stanach Zjednoczonych spodziewa się, że za następny pojazd zapłaci mniej niż 50 000 USD. W czasie, gdy czołowi producenci samochodów elektrycznych podnoszą ceny w obliczu wysokiej inflacji, ponad połowa respondentów biorących udział w ankiecie stwierdziła, że brak przystępności cenowej jest największym problemem związanym z zakupem pojazdów elektrycznych.

Cena popularnego modelu Y firmy Tesla Inc zaczyna się od 65 990 USD, podczas gdy Mustang Mach-E starszego producenta samochodów Ford Motor Co zaczyna się od 46 895 USD, zgodnie z ofertami zamieszczonymi na strona internetowymi firm.

Pomimo problematycznych cen, zamiar zakupu EV wzrósł w Stanach Zjednoczonych o 3 punkty procentowe rok do roku, przy identycznym wzroście odnotowanym w przypadku hybrydowych pojazdów elektrycznych i hybrydowych pojazdów elektrycznych typu plug-in, jak podaje Deloitte w swoim „2023: globalne badanie konsumenckie w branży motoryzacyjnej”.

Intencja zakupu pojazdów z silnikami spalinowymi spadła z 68% do 62%. „Chociaż wysokie ceny transakcyjne są poważnym wyzwaniem dla konsumentów, silne pragnienie obniżenia kosztów tankowania napędza chęć zakupu pojazdów elektrycznych na całym świecie” – powiedziała wiceprzewodnicząca Deloitte LLP i amerykańska liderka motoryzacyjna, Karen Bowman.

Badanie wykazało również, że 30% konsumentów w USA nie ufa nikomu w kwestii danych z ich pojazdów, co stawia poważne wyzwanie przed producentami, którzy chcą dalej zarabiać na mobilności. Badanie wykazało, że na całym świecie konsumenci woleliby płacić za połączone technologie z góry jako część ceny transakcyjnej pojazdu lub za użycie niż korzystać z planu abonamentowego.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE