Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Cisco ujednolica narzędzia do współpracy i usprawnia ich działanie mechanizmami sztucznej inteligencji. Ujednolicenie portfolio rozwiązań do współpracy ułatwi pracę użytkownikom i działom IT.

Niezależnie od tego, czy musisz zorganizować telekonferencję, dołączyć do spotkania wideo, wysłać wiadomość czy rozwiązać poważny problem z całym zespołem, Cisco posiada odpowiednie urządzenia i aplikacje, aby w tym pomóc. Co więcej, Cisco dostarcza sieć, która może to wszystko obsłużyć. Teraz Cisco dodaje dodatkowe udogodnienia – podczas konferencji Cisco Live w San Diego, firma ogłosiła ujednolicenie doświadczeń w ramach wszystkich swoich narzędzi do współpracy.

 

Jeżeli chodzi o preferencje użytkownika, to każdy powinien móc ustawić je raz, a następnie o tym zapomnieć. Dlatego teraz wszystkie urządzenia firmy oparte są na tym samym systemie operacyjnym i wszystkie aplikacje Cisco działają razem lepiej niż kiedykolwiek wcześniej. Najnowszym przykładem tej współpracy jest Cisco Jabber – program, z którego korzystają dziesiątki milionów użytkowników. Wkrótce zyska on wygląd i będzie oferował doświadczenia, takie jak Webex Teams. Sytuacje, w których preferujesz Jabbera, a twój szef Teams, przestaną być problemem – wiadomość napisana w Jabberze natychmiast wyświetli się w apliakcji Teams.

 

Cisco nazwało tę zmianę „ujednoliconym doświadczeniem”, które zapewnia korzyści nie tylko konsumentom, ale także zespołom IT. Mogą one teraz przenieść tysiące użytkowników do chmury w dowolnym momencie, bez potrzeby przeprowadzania specjalnych szkoleń.

 

 

People Insights – sztuczna inteligencja jako asystent

Ogłoszona w marcu tego roku funkcja People Insights for Webex Meetings to rodzaj „asystenta” dla użytkowników technologii Webex. Bez względu na status w organizacji, mogą oni liczyć na to, że przed spotkaniem otrzymają opracowane, oparte na publicznie dostępnych danych, informacje dotyczące ludzi i firm, z którymi będą się spotykać. Mechanizm ten ma za zadanie pomóc w lepszej realizacji spotkań i obowiązków służbowych. Od teraz Cisco ogłasza włączenie usługi People Insights do całego portfolio swoich narzędzi komunikacyjnych – połączeń, wiadomości, a także Jabbera.

 

„Nieustannie dostarczamy naszym klientom kolejnych warstw technologii opartej na sztucznej inteligencji i lepszym zrozumieniu kontekstów ich pracy. Dbamy o jak najlepsze doświadczenie korzystania z całego portfolio naszych produktów i usług” – powiedziała Amy Chang, SVP, Cisco Collaboration.Dostarczamy technologię, która działa płynnie dzięki wsparciu sztucznej inteligencji i realnej wiedzy biznesowej. Dzięki temu nasi klienci mogą cieszyć się spersonalizowanym doświadczeniem, które zmieni sposób, w jaki będą pracować w przyszłości”.

 

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE