Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Chmurowisko dołączyło do grona partnerów Oracle skupionych w sieci Oracle Partner Network i będzie świadczyć usługi serwisowe z zakresu Oracle Cloud Platform i Oracle Cloud Infrastructure.

Chmurowisko to niezależny partner technologiczny polskich i europejskich spółek współpracujący z wiodącymi dostawcami IT. Korzystając z technologii chmurowych firma wspiera i prowadzi wdrożenia dla największych organizacji w Polsce i Europie. Na początku 2021 roku Chmurowisko dołączyło do grona partnerów Oracle skupionych w sieci Oracle Partner Network. W ramach umowy Chmurowisko będzie świadczyć usługi serwisowe z zakresu Oracle Cloud Platform i Oracle Cloud Infrastructure dla wspólnych klientów obu firm.

 

Jednym z elementów współpracy jest także poszerzanie świadomości i kompetencji na rynku w obszarze Oracle Cloud oraz działania na rzecz edukacji polskiego środowiska IT.

 

„Usługi Chmurowiska to odpowiedź na wyzwania stojące przed organizacjami przy wdrażaniu i pracy w technologiach chmurowych, Sztucznej Inteligencji oraz budowaniu rozwiązań Internet of Things” – komentuje Dominika Rydel, dyrektor marketingu organizacji Chmurowisko.

 

Zespół Chmurowiska posiada kompetencje z zakresu technologii największych dostawców chmurowych, a w związku z rozpoczęciem partnerstwa z Oracle zakres ten poszerzy o takie obszary jak: budowanie i rozwój infrastruktury chmurowej Oracle (OCI), bezpieczeństwo oraz szeroko pojęta inżynieria danych.

 

„Dołączenie do Oracle Partner Network pozwoli nam poszerzyć kompetencje zespołu i rozwijać technologie Oracle w projektach naszych Klientów, a także poszerzyć ofertę multicloud”- zapewnia Michał Jaworski, CEO Chmurowiska.

 

Chmurowisko współpracuje z Oracle już od jakiegoś czasu podczas wspólnych projektów – jednym z nich była pomoc dla jednego z klientów rynku finansowego nad migracją określonych usług i rozwiązań do infrastruktury chmurowej Oracle. W ramach programu partnerskiego Oracle ParnterNetwork firma Chmurowisko wybrała ścieżkę Cloud Service, która daje wiele możliwości związanych ze świadczeniem usług chmurowych.

 

„Chmurowisko to firma ‘urodzona w chmurze’; jest to nowe pokolenie IT, które z lekkością chmurki podchodzi do biznesu, nowych wyzwań, zobowiązań, zadań” – komentuje Grzegorz Grunwald, Dyrektor Alliances and Channels, Oracle ECE. „Oczywiście nie mam tu na myśli jakiegoś frywolnego podejścia – przeciwnie, jest w nim determinacja, zrozumienie materii, potrzeba poszerzania kompetencji, a przede wszystkich dobrze rozumiane wyrachowanie biznesowe. A wszystko to, odnoszę wrażenie, przychodzi im w lekki, naturalny sposób. Jednocześnie to zespół niezwykle zapracowany, skoncentrowany na przynoszeniu wymiernej wartości dla klienta – a to również jest platforma, na której dobrze się dogadujemy”.

 

Obecnie firma buduje zaawansowaną wiedzę specjalistyczną w zakresie Oracle Cloud Infrastructure, co pozwoli jej wyróżnić się na rynku dodatkowymi kompetencjami i dostarczać najwyższej klasy usługi. „Z punktu widzenia Oracle Polska, firma Chmurowisko przynosi ze sobą m.in. niezwykle cenne doświadczenie multi-cloud, autorski model współpracy z rynkiem i ogromną pozytywną energię. Korzystamy z tej współpracy i dużo się od nich uczymy” – dodaje Grzegorz Grunwald.

 

Więcej o ścieżce Cloud Service

Ścieżka Service Track jest przeznaczona dla partnerów, którzy wdrażają usługi Oracle w chmurze oraz zarządzają nimi. Wybierając Ścieżkę Serwisową, partner otrzymuje zestaw zasobów, które pomagają w osiągnięciu określonego poziomu wiedzy specjalistycznej i pozwalają przyspieszyć strategię chmury w takich obszarach, jak: środowiska chmurowe, przekazywanie wiedzy, zasoby sprzedażowe, czy marketingowe.

 

Partnerzy posiadający Service Track koncentrują się na świadczeniu usług wokół rozmaitych scenariuszy chmurowych. Po uzyskaniu niezbędnej wiedzy w ramach Ścieżki Serwisowej partner otrzymuje także dodatkowe korzyści rynkowe – takie, jak pomoc techniczna, wspólne promocje projektów wykonanych u klientów i certyfikaty wiedzy specjalistycznej. Partnerzy Service Track mogą również zdobyć kolejne poziomy eksperckie, osiągając kwalifikacje w zakresie wysokości przychodów lub liczby nowych klientów. Dzięki nim można uzyskać dodatkowe korzyści – takie, jak dostęp do szkoleń dotyczących nowych produktów, specjalistyczne szkolenia sprzedażowe, czy wspólne działania marketingowe.

 

https://itreseller.com.pl/itrnewit-reseller-tv-lenovo-ep-11/

3,272FaniLubię
9,672ObserwującyObserwuj
1,560SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE