Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Canon podpowiada 8 sposobów na kreatywne i efektywne wykorzystanie długich arkuszy w druku cyfrowym.

Aby móc zaoferować klientom szeroki wybór różnorodnych materiałów reklamowych, jeszcze do niedawna konieczna była inwestycja w cały zestaw urządzeń i modułów wykończeniowych. To już przeszłość. Najnowsze rozwiązania z dziedziny druku cyfrowego umożliwiają stworzenie całego wachlarza wyróżniających się materiałów promocyjnych przy użyciu zaledwie jednej drukarki. Jednym z takich rozwiązań jest możliwość wykorzystania długich arkuszy.

 

– Nie chodzi o drukowanie z tak zwanej wstęgi, czyli roli papieru – uprzedza Michał Młynarczyk, Professional Print Product Manager w Canon Polska. – Urządzenia, o których dzisiaj mówimy, to drukarki dostosowane do pracy z papierem ciętym, tyle że o wiele dłuższym, niż standardowe formaty. Wymiary takich arkuszy różnią się w zależności od producenta urządzenia. W przypadku produkowanych przez nas drukarek mówimy o dwóch wymiarach: 762 milimetry i 1300 milimetrów długości papieru – podkreśla ekspert.

 

Plusy? Najbardziej wymiernym jest obniżenie kosztów druku.

 

– Ze względu na brak konieczności przycinania każdej kartki z osobna, wykorzystanie dłuższych arkuszy może znacząco zmniejszyć zużycie papieru – mówi Michał Młynarczyk. – Mniejszy nakład pracy umożliwi drukarniom obniżenie finalnej ceny, a co za tym idzie, zwiększenie swojej konkurencyjności na rynku. Warto wspomnieć także o kwestii zużycia maszyn drukarskich. Każde przejście papieru przez maszynę to większe zużycie rolek, zębatek i innych wewnętrznych elementów urządzenia. Im większy jest format wykorzystywanego papieru, tym mniej pracy wykonuje maszyna, co w dalszej perspektywie wydłuża jej żywotność – przekonuje ekspert Canon Polska.

 

Jednak stosowanie długich arkuszy może nie tylko obniżyć koszty, ale i zainspirować klientów, aby maksymalnie wykorzystali potencjał marketingowy swoich firm. Nowoczesne formy reklamy pozwalają lepiej przyciągać uwagę i zaskakiwać klientów. Oto niektóre z nich:

 

  • Sposób 1: Długoarkuszowy baner, wykorzystywany zwłaszcza do zadań promocyjnych we wnętrzach i miejscach publicznych. Banery spotykamy wszędzie tam, gdzie liczy się nagłe przykucie uwagi konsumenta, na przykład w galerii handlowej albo w wagonie metra. Taki materiał może zawierać elementy rozszerzonej rzeczywistości, na przykład kody QR, które prowadzą do strony internetowej lub innych materiałów reklamodawcy. Format ten może też być z powodzeniem wykorzystywany w placówkach sprzedażowych, aby wskazywać klientom konkretne produkty czy oferty specjalne.

 

  • Sposób 2: Składane ulotki – przystępne cenowo rozwiązanie dla wszystkich, którzy pragną sprawnie przekazać informacje o swoich produktach i usługach. Dzięki wykorzystaniu długich arkuszy, ta tradycyjna forma reklamy może przybrać zupełnie nowe oblicze, a tym samym wzbudzić zainteresowanie i zaangażować odbiorcę. Wśród stosowanych dziś rozwiązań znajdują się nie tylko ulotki składane w tak zwany “ołtarzyk”, ale też mniej konwencjonalne formy ulotek A4, składanych poziomo lub pionowo z możliwością dołączenia próbki produktu. Takie składane ulotki to także praktyczne narzędzie do przekazania konkretnych treści o charakterze informacyjnym (na przykład przepisów albo instrukcji montażu).

 

  • Sposób 3: Broszury A4, które sprawdzają się zarówno w przypadku osobistych projektów (takich jak portfolio fotograficzne czy album ślubny), ale i w profesjonalnym marketingu. Zastosowanie wysokiej jakości druku i podłoża może nadać broszurze bardziej ekskluzywny ton, odpowiedni dla marek premium.

 

  • Sposób 4: Dłuższe formy reklamy pocztowej. Nietypowy format długiej pocztówki przyciąga uwagę i pozwala wyróżnić się marce. Co więcej, zapewnia dodatkową przestrzeń na treść promocyjną i umożliwia wydzielenie perforacją sekcji do oderwania, zawierającej np. kupony promocyjne.

 

  • Sposób 5: Broszury w formacie leporello (harmonijki). Dawniej stosowane w książeczkach dla dzieci czy wydawanych seryjnie pocztówkach. Dzisiaj format ten doskonale nadaje się do prezentowania osi czasowych, map czy przewodników.

 

  • Sposób 6: Obwoluty/okładki ze skrzydełkami. Złożone elementy mogą zawierać streszczenie książki, notkę o autorze lub zapowiedzi nowych wydawnictw. Dzięki drukowi cyfrowemu, okładki książek mogą być precyzyjnie dostosowane do potrzeb klienta.

 

  • Sposób 7: Foldery z kieszonką. To doskonały wybór, gdy priorytetem jest łatwy dostęp i bezpieczeństwo dokumentów. Ich główną zaletą jest możliwość łatwego przekazania licznych materiałów promocyjnych. Są zatem szczególnie użyteczne podczas wystaw, targów i pokazów.

 

  • Sposób 8: Kalendarze – dostępne w rozmaitych kształtach i rozmiarach, stanowią popularny pomysł na prezent czy materiał reklamowy. Drukowane cyfrowo kalendarze – podobnie jak inne gadżety oraz artykuły promocyjne – mogą być dowolnie modyfikowane i dostosowane do potrzeb klienta, co czyni je szczególnie zapadającą w pamięć formą promocji marki. Dzięki wykorzystaniu długich arkuszy papieru, jeszcze prostsze staje się tworzenie tak zwanych kalendarzy trójdzielnych.

 

Nowoczesny druk cyfrowy pozwala uzyskać materiały marketingowe w żywych kolorach, zjawiskowych teksturach oraz niecodziennych formatach. Pomysłowe zastosowanie długich arkuszy daje jeszcze większą możliwość tworzenia skutecznych i wyróżniających się materiałów promocyjnych. W rozmowie z klientem warto poruszyć kwestię wykorzystania artykułów poligraficznych wraz z marketingiem cyfrowym, aby jeszcze skuteczniej dotrzeć do ostatecznego odbiorcy. Klienci, nastawieni na wysokiej jakości personalizowane materiały, w mniejszym stopniu kierują się kryterium niskiej ceny, co korzystnie wpływa na zyski drukarni.

 

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE