Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Biznes przewiduje wzrost produktywności dzięki cyfrowej transformacji – pomimo wielu istotnych barier, wynika z najnowszego badania firmy Panasonic

Europejskie przedsiębiorstwa przewidują, że projekty transformacji cyfrowej zwiększą produktywność średnio o 38 proc., a ogólny zwrot z inwestycji (ROI) spodziewany jest już po niecałych 5 latach

Wyniki badania pokazują, że europejskie przedsiębiorstwa ufają technologiom, które zwiększają ich produktywność, ale napotykają poważne bariery dotyczące specjalistycznej wiedzy i umiejętności, aby ukończyć prowadzone projekty transformacji cyfrowej. Eksperci przewidują, że projekty transformacji cyfrowej pozwolą zwiększyć produktywność średnio o 38 proc. w ciągu zaledwie 3 lat, przewidując ogólny zwrot z inwestycji (ROI) w ciągu niecałych 5 lat. Jednak do tej pory, średnio zaledwie 15 proc. organizacji ukończyło swoje projekty transformacji cyfrowej.

Prawie 40 proc. respondentów stwierdziło, że ich organizacje pozostają w tyle za konkurencją, jeśli chodzi o transformację cyfrową. Głównymi barierami we wdrażaniu technologii cyfrowej transformacji były: brak wiedzy wewnątrz organizacji (35 proc.), brak wewnętrznych zasobów i umiejętności IT (32 proc.), obawy dotyczące interoperacyjności z istniejącą infrastrukturą IT (30 proc.) oraz brak specjalistycznego wsparcia IT z zewnątrz lub brak świadomości w zakresie oferty wyspecjalizowanych dostawców rozwiązań IT (30 proc.).

 

“Wyniki badania pokazują, że europejskie firmy rozumieją możliwości, jakie oferują najnowsze rozwiązania technologiczne w zakresie wzrostu wydajności oraz usprawniania ich działalności, ale dla wielu z nich oczywiste bariery nadal pozostają trudne do pokonania” – powiedział Jan Kaempfer, dyrektor marketingu Panasonic Connect Europe. “Przedsiębiorstwom brakuje wewnętrznej wiedzy i zasobów, a dodatkowo mają trudności ze znalezieniem specjalistycznego wsparcia zewnętrznego, którego potrzebują do realizacji swoich planów. Właśnie z tego powodu ponad rok utworzony został Panasonic Connect Europe integrując ofertę firmy w zakresie sprzętu, oprogramowania oraz usług technologicznych, aby pomóc europejskim firmom sprostać wyzwaniom związanym z cyfrową transformacją”.

 

W badaniu przeprowadzonym przez niezależną firmę badawczą Opinion Matters na zlecenie Panasonic Connect Europe wzięło udział 300 decydentów wyższego szczebla odpowiedzialnych za cyfrową transformację przedsiębiorstw w Wielkiej Brytanii, Francji i Niemczech.

Z wynikami badania dotyczącego przełamywania barier transformacji cyfrowej można zapoznać się tutaj.

 

Samsung Electronics rozważa zwiększenie swojej obecności na rozwijającym się rynku robotyki i wskazuje na możliwość wykupienia Rainbow Robotics

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE