Według raportu1, którego autorem jest główny analityk Aragon Research Jim Lundy, firma Avaya wciąż ewoluuje na rynku rozwiązań do ujednoliconej komunikacji i współpracy (UCC), będąc dostawcą chmurowych i lokalnych rozwiązań UCC, jak również rozwiązań dla contact centers. Rozwiązania w chmurze firmy Avaya wykorzystują wysoce odporne platformy podstawowe zapewniając natywną obsługę funkcji komunikacji i współpracy. Avaya oferuje usługi zarówno w modelu cloud, on-premise, jak i oparte na chmurze hybrydowej. Dzięki temu przedsiębiorstwa mają duży wybór rozwiązań spełniających ich różnorodne oczekiwania.
Aragon Research przewiduje, że do 2022 r. nastąpi połączenie rynków rozwiązań do współpracy grupowej i spotkań internetowych1. Rozwiązania firmy Avaya, w tym Cloud OfficeTM i Avaya Spaces, zapewniają jednolitą obsługę, która zaspokaja potrzeby wielu różnych organizacji — od małych, lokalnych firm do największych globalnych korporacji. Ponadto bogata oferta usług chmurowych i lokalnych UCC oraz usług UCC wykorzystujących chmurę hybrydową pozwala klientom na coraz większy wybór i spełnianie szybko rosnących wymagań biznesowych.
Rozwiązanie Avaya Cloud Office usprawnia kompleksowo komunikację firm z klientami, partnerami i pracownikami, umożliwiając spotykanie się i współużytkowanie treści niezależnie od ich lokalizacji. Avaya Cloud Office udostępnia użytkownikom pojedynczą platformę do komunikacji i współpracy za pomocą połączeń głosowych, wideokonferencji, czatów grupowych, SMS-ów i faksu.
Avaya Spaces to aplikacja do współpracy, która zmienia branżę i oczekiwania użytkowników rozwiązań względem ujednoliconej komunikacji i współpracy. Oferuje ona nowe podejście do pracy oraz wykonywania zadań. Oparta jest na rozwiązaniu typu platforma komunikacyjna jako usługa (CPaaS), pozwalając zespołom na bieżące kontakty. Zastosowane w aplikacji podejście always on oraz rozwinięte środowisko do współpracy (wideokonferencje, współużytkowanie treści) pozwala na szybkie podejmowanie decyzji i dynamiczną pracę.
– Obecna sytuacja gospodarcza przyspieszyła dotychczasowe trendy dotyczące organizacji pracy, w tym pracy zdalnej. Nie ma już powrotu do tego, co było wcześniej — powiedział Jim Chirico, prezes i dyrektor generalny firmy Avaya. Avaya przełamuje bariery i kształtuje przyszłość komunikacji zarówno w kontekście pracy wewnątrz organizacji, jak i nowoczesnej obsługi klienta. Bardzo cieszymy się z uzyskania pozycji lidera w raporcie Aragon Research Globe for Unified Communications and Collaboration. Jest to dowód na nasze zaangażowanie w dostarczanie klientom innowacyjnych rozwiązań, które współgrają z szybko zmieniającymi się metodami pracy.
Aragon Research Globe to narzędzie oceniające konkretne rynki i działających na nich dostawców. Badania przeprowadzane są przez ośrodek Aragon Research. W celu stworzenia rankingu przeanalizowano 15 dużych dostawców na rynku skupionym wokół różnych form komunikacji
i współpracy, Zastosowano trzy wymiary analiz: strategia, wyniki i zasięg. Liderzy to podmioty mające kompleksowe strategie zgodne z kierunkiem rozwoju branży i potrzebami rynku oraz zdolne skutecznie je realizować.
1Aragon Research, „The Aragon Research Globe™ for Unified Communications and Collaboration, 2020”, Jim Lundy i Samra Anees, kwiecień 2020 r.