Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

ALSO prezentuje roczne wyniki finansowe. 2021 rok był bardzo dobry dla szwajcarskiego dystrybutora.

ALSO może uznać rok 2021 za udany. Wyniki szwajcarskiego dystrybutora przekraczają oczekiwania analityków, a rosnący zysk może napawać inwestorów optymizmem.

ALSO może pochwalić się znakomitymi wynikami kończącymi rok 2021. Zysk netto firmy wzrósł o 19% względem poprzedniego roku, do 154 milionów euro. EBITDA wyniosła 257 mld euro (13% wzrostu).

Powyższe wyniki osiągnięto przy sprzedaży netto na poziomie 12,4 w porównaniu do 11,9 mld euro w 2020 r. Wynik jest w znakomitej większości osiągnięty poprzez wzrost organiczny. Jak podaje ALSO, istotny wkład miały wyniki w Rozwiązaniach i Serwisie, zwłaszcza w IV kwartale. Kierując się tymi danymi, firma zdecydowała się na zwiększenie celów średnioterminowych. Rada Dyrektorów ALSO zaproponowała także akcjonariuszom zwiększenie dywidendy o 4,30 CHF na akcję.

 

„W ostatnich latach ALSO stale inwestowało w platformy cyfrowe, skalowalne modele biznesowe i narzędzia do zarządzania cyfrowego. Dało nam to podstawę do wykorzystania intensywności i szybkości zmian, aby dalej rozwijać zrównoważony, rentowny wzrost dzięki naszej strategii zorientowanej na realizację” – podkreśla Gustavo Möller-Hergt, dyrektor generalny ALSO Holding AG.

 

Na 2022 r. ALSO planuje wzrost EBITDA do od 275 do 295 mln euro i osiągnięcie ROCE na poziomie ponad 20%. Ma sić to odbyć dzięki jeszcze szybszemu wzrostowi, budowanemu także poprzez przejęcia w nowych regionach. Firma planuje także rozszerzenie działalności usługowej i rozwiązaniach online. Z tego powodu firma podnosi swoje średnioterminowe cele do EBITDA między 330 a 420 mln euro i ROCE ponad 20%.

 

Postępy w realizacji miliardowej inwestycji w rozwój Polskiej Doliny Cyfrowej zaprezentowała Dominika Bettman, dyrektor generalna Microsoft w Polsce.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE