Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Alphabet chce ograniczyć zapytania wyborcze, na które mogą odpowiedzieć Bard i wyszukiwanie oparte na AI

Firma Google należąca do Alphabet poinformowała we wtorek, że ograniczy typy zapytań związanych z wyborami, na które chatbot Bard oraz moduł wyszukiwania generujące odpowiedzi mogą formułować odpowiedzi przed wyborami prezydenckimi w USA w 2024 roku. 

Rządy na całym świecie jednoczą siły, aby uregulować sztuczną inteligencję wobec zagrożeń, które może stworzyć, takich jak rozprzestrzenianie się dezinformacji.

Jak podał Google, ograniczenia mają zostać wprowadzone w życie na początku 2024 roku. Oprócz Stanów Zjednoczonych w 2024 r. spodziewanych jest wiele przełomowych wyborów, w tym między innymi wyborów krajowych w Indiach, największej demokracji na świecie, oraz w Republice Południowej Afryki.

Właściciel Facebooka, firma Meta, powiedziała w listopadzie, że zabrania kampaniom politycznym i reklamodawcom z innych regulowanych branż korzystania z nowych produktów reklamowych generatywnej sztucznej inteligencji. Reklamodawcy w Meta będą ponadto musieli ujawnić, kiedy sztuczna inteligencja (AI) lub inne metody cyfrowe są wykorzystywane do zmiany lub tworzenia reklam politycznych, społecznych lub związanych z wyborami na Facebooku i Instagramie.

Na drugim biegunie tych działań znajduje się platforma mediów społecznościowych X Elona Muska. Oświadczyła ona w sierpniu, że zezwoli na reklamy polityczne w USA kandydatów i partii politycznych. Zamierza przy tym rozbudować swój zespół ds. bezpieczeństwa i wyborów przed wyborami w USA. Wszystkie reklamy polityczne były wcześniej zakazane na całym świecie w X od 2019 r.

Firmy Big Tech wkrótce będą musiały się poddać nowym przepisom Unii Europejskiej dotyczącymi wyraźnego oznaczania reklam politycznych na swoich platformach, ogłaszania, kto za nie zapłacił oraz ile i jakie wybory są celem.

Badanie EY: Prezesi firm chcą wykorzystywać GenAI, aby utrzymać przewagę konkurencyjną

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE