Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Adobe planuje dodać generatywne narzędzia AI do swojego oprogramowania do edycji wideo 

Firma Adobe Inc poinformowała w poniedziałek, że planuje wprowadzić nowe funkcje sztucznej inteligencji (AI) do swojego oprogramowania do edycji wideo używanego w przemyśle filmowym i telewizyjnym. 

Jak podaje Reuters, opracowywane narzędzia opierają się na nowym systemie o nazwie Adobe Firefly do generowania nieruchomych obrazów i tekstu, który firma wprowadziła w zeszłym miesiącu.

Firma Adobe poddała się fali zainteresowania generatywną sztuczną inteligencją, stymulowaną przez aplikacje wspieranych przez firmę Microsoft Corp OpenAI i Stability AI, które umożliwiają użytkownikom tworzenie nowatorskich obrazów z zaledwie kilkoma słowami opisu.

Adobe, jeden z największych dostawców oprogramowania dla artystów wizualnych i wideo, obiecuje swoim klientom, że dane wyjściowe z systemu Firefly będą na bezpiecznej podstawie prawnej do użytku komercyjnego. Po tym, jak Getty Images pozwał Stability AI, twierdząc, że startup nadużył chronionych prawem autorskim obrazów Getty podczas szkolenia swojego systemu sztucznej inteligencji, pojawiły się wątpliwości prawne, czy dane wyjściowe takich systemów AI mogą być wykorzystywane w pracy komercyjnej.

Nowe narzędzia wideo firmy Adobe pozwolą użytkownikom nakazać systemowi sztucznej inteligencji odczytanie scenariusza, a następnie automatyczne wygenerowanie scenorysu dla gotowego utworu, a nawet zarekomendowanie niektórych ujęć do wstępnej wersji historii.

Narzędzia te pozwolą edytorom wideo robić takie rzeczy, jak choćby zmiana oświetlenia w ujęciu od południa do zachodu słońca lub generowanie muzyki w tle po wpisaniu kilku słów tekstu, aby powiedzieć systemowi, co ma robić. Dla branży reklamowej system będzie zawierał funkcje, które mogą rejestrować materiał filmowy i generować różne podkłady muzyczne i scenografię do wyświetlania reklamy w różnych krajach.

Adobe testuje teraz system i planuje wydać narzędzia wideo jeszcze w tym roku.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE