Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

ACTION S.A. opublikował wyniki za Q1 2022. Utrzymanie stabilnego tempa wzrostu i wysokiej marży, dzięki dywersyfikacji oferty o artykuły spoza IT.

GK ACTION S.A. opublikowała 27 maja br. wyniki finansowe za pierwszy kwartał 2022. W  raportowanym okresie firma koncentrowała się na utrzymaniu wysokiej rentowności biznesu wypracowując wynik netto w wysokości 10 277 tys. zł. Dzięki rozwojowi projektów e-commerce w Polsce i zagranicą marża wzrosła do prawie 9 proc., a przychody w pierwszym kwartale br. zwiększyły się do 550 867 tys. zł względem 525 317 tys. zł wypracowanych rok wcześniej w analogicznym kwartale.

Utrzymanie stabilnego tempa wzrostu i wysokiej marży przez ACTION S.A. jest możliwe dzięki dywersyfikacji oferty o artykuły spoza IT, które w segmencie B2C i B2B znajdują coraz więcej odbiorców w kanale e-commerce w Polsce i zagranicą.

 

 W branży e-commerce liczy się przede wszystkim dostępność towaru, dobra cena, a także, co bardzo ważne – jakość obsługi klienta. Cały czas doskonalimy te parametry i jak widać przynosi to wymierne efekty. W połączeniu z różnorodną ofertą możemy docierać do coraz większej liczby klientów zarówno w modelu B2C, jak i B2B. Taka strategia biznesu pozwala stabilnie rosnąć i utrzymywać wysoką rentowność. Choć wszyscy, również i my, mierzymy się z wyzwaniami prowadzenia biznesu w obecnych, wymagających realiach: rosnąca inflacja, ubożenie społeczeństwa i niepewna sytuacja geopolityczna, to jednak dla nas wyzwania zawsze były motorem do rozwoju. Mam nadzieję, że tak będzie i tym razem, co potwierdzają zaprezentowane wyniki i nasze biznesowe plany na przyszłość – podkreśla Piotr Bieliński, Prezes Zarządu ACTION S.A.

 

W pierwszym kwartale 2022 r. spółka zwiększyła prawie trzykrotnie liczbę klientów w kanale e-commerce B2C oraz kontynuowała prace nad rozwojem własnych projektów e-commerce, tzn. sferis.pl, krakvet.pl oraz działania z platformami aukcyjnymi.

 

   W obecnym układzie e-commerce trzeba nie tylko dbać o ofertę i obsługę klienta, ale także budować świadomość produktu w Internecie, gdzie praktycznie każdy może sprzedawać dosłownie wszystko. Mamy dużo narzędzi do tego, by prowadzić klienta, budować jego świadomość i wiedzę o produktach. Dzięki temu finalizuje on zakup u nas lub u naszych partnerów biznesowych, którzy coraz bardziej doceniają te atuty Action – dodaje Sławomir Harazin, Wiceprezes Zarządu ACTION S.A.

 

Wybrane dane finansowe GK ACTION S.A. za 1 kwartał 2022 r.

tys. złQ1 2021Q1 2022Zmiana 22/21
Przychody525 317550 86725 550
Marża %8,39%8,81%0,42 pp
EBITDA18 08315 428-2 655
Zysk netto18 31110 277-8 034
Zysk netto %3,49%1,87%-1,62 pp

 

 

HP świętuje 30 lat działalności na polskim rynku!

3,272FaniLubię
9,672ObserwującyObserwuj
1,560SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE