Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

“Wyciągnęliśmy wnioski, showroom musi się zmieniać, musi być bardziej elastyczny” komentuje Michał Ptak, Head of Marketng Samsung Electronics CEE

19 stycznia ruszył nowy showroom firmy Samsung Electronics. Chociaż pod doskonale znanym adresem, nie ma on wiele wspólnego z wcześniejszą aranżacją tego miejsca. Zupełnie nowy projekt, inna koncepcja rozplanowania przestrzeni, nowe urządzenia. O nowym showroomie przed kamerami IT Reseller TV opowiada Michał Ptak, Head of Marketng Samsung Electronics CEE.   

Samsung w swoim showroomie przy ul. Postępu 14 w Warszawie prezentuje od teraz szereg nowych rozwiązań – i robi to w świetnym, odświeżonym stylu. Mieliśmy okazję odwiedzić to miejsce w dniu otwarcia.

W nowym showroomie już od wejścia uderza jego sekcyjność – przestrzeń rozplanowano tak, aby symulowała różne scenariusze użytkowania. Przystanek autobusowy, sklep odzieżowy, biuro, a nawet kawiarnia (na szczęście ta ostatnia nie jest atrapą i rzeczywiście serwuje niezłą kawę).

 

„Wyciągnęliśmy wnioski, ostatnie lata pokazały, że showroom musi się zmieniać, musi być bardziej elastyczny” – powiedział, komentując otwarcie nowego showroom Samsunga Michał Ptak, Head of Marketing CEE w Samsung Electronics Polska„Mamy więc salę broadcastingową, z której możemy prowadzić webinary, możemy prowadzić spotkania hybrydowe. Możemy też gościć partnerów. Showroom to jeden z benefitów dla Parterów Samsunga”. 

 

 

Rzeczywiście , nowy showroom Samsunga to miejsce, w którym partnerzy koreńskiego giganta mogą prezentować rozwiązania bezpośrednio swoim klientom. Jeden obraz potrafi zdziałać węchem niż wiele stron specyfikacji i opisów. W showroomie Samsunga można na własne oczy przekonać się jak działają ekrany lidera rynku i jak komponują się w różnych środowiskach z otoczeniem.

 

Zapraszamy też do obejrzenia filmu z wypowiedzią Jacka Klee, Senior Sales Managera i Head of LCD/M w Samsung Electronics Polska – także na temat najnowszego showroomu firmy Samsung Polska:

 

Zapraszamy też do obejrzenia filmu z wypowiedzią Grzegorz Nowicki, Senior Channel Sales Manager Professional Display Solutions w Samsung Electronics Polska. – także na temat najnowszego showroomu firmy Samsung Polska:

 

Zapraszamy także do obejrzenia wypowiedzi Adama Pazonki, Head of Sales Displays w Samsung Electronics Polska.

10 tysięcy metrów kabli, rozwiązania LEDowe, 7 stref tematycznych – o nowym Showroomie Samsung Electronics opowiada Adam Parzonka.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE