19 stycznia ruszył nowy showroom firmy Samsung Electronics. Chociaż pod doskonale znanym adresem, nie ma on wiele wspólnego z wcześniejszą aranżacją tego miejsca. Zupełnie nowy projekt, inna koncepcja rozplanowania przestrzeni, nowe urządzenia. O nowym showroomie przed kamerami IT Reseller TV opowiada Michał Ptak, Head of Marketng Samsung Electronics CEE.
Samsung w swoim showroomie przy ul. Postępu 14 w Warszawie prezentuje od teraz szereg nowych rozwiązań – i robi to w świetnym, odświeżonym stylu. Mieliśmy okazję odwiedzić to miejsce w dniu otwarcia.
W nowym showroomie już od wejścia uderza jego sekcyjność – przestrzeń rozplanowano tak, aby symulowała różne scenariusze użytkowania. Przystanek autobusowy, sklep odzieżowy, biuro, a nawet kawiarnia (na szczęście ta ostatnia nie jest atrapą i rzeczywiście serwuje niezłą kawę).
„Wyciągnęliśmy wnioski, ostatnie lata pokazały, że showroom musi się zmieniać, musi być bardziej elastyczny” – powiedział, komentując otwarcie nowego showroom Samsunga Michał Ptak, Head of Marketing CEE w Samsung Electronics Polska – „Mamy więc salę broadcastingową, z której możemy prowadzić webinary, możemy prowadzić spotkania hybrydowe. Możemy też gościć partnerów. Showroom to jeden z benefitów dla Parterów Samsunga”.
Rzeczywiście , nowy showroom Samsunga to miejsce, w którym partnerzy koreńskiego giganta mogą prezentować rozwiązania bezpośrednio swoim klientom. Jeden obraz potrafi zdziałać węchem niż wiele stron specyfikacji i opisów. W showroomie Samsunga można na własne oczy przekonać się jak działają ekrany lidera rynku i jak komponują się w różnych środowiskach z otoczeniem.
Zapraszamy też do obejrzenia filmu z wypowiedzią Jacka Klee, Senior Sales Managera i Head of LCD/M w Samsung Electronics Polska – także na temat najnowszego showroomu firmy Samsung Polska:
Zapraszamy też do obejrzenia filmu z wypowiedzią Grzegorz Nowicki, Senior Channel Sales Manager Professional Display Solutions w Samsung Electronics Polska. – także na temat najnowszego showroomu firmy Samsung Polska:
Zapraszamy także do obejrzenia wypowiedzi Adama Pazonki, Head of Sales Displays w Samsung Electronics Polska.