Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Wpływ sankcji USA słabnie, więc przychody Huawei w 2022 r. utrzymają się na poziomie 91,5 mld USD

Chiński gigant technologiczny Huawei Technologies Co Ltd oszacował w piątek, że jego przychody w 2022 r. pozostały na niezmienionym poziomie, co sugeruje, że spadek sprzedaży spowodowany sankcjami USA nie pogłębia się. 

Jak zauważa Reuters, pomimo wzrostu sprzedaży o zaledwie 0,02%, rotacyjny prezes Eric Xu uderzył w optymistyczny ton w corocznym noworocznym liście firmy, w którym ujawnił liczbę. „Ograniczenia w USA są teraz naszą nową normą i wracamy do normalnego trybu pracy” – napisał Xu w liście skierowanym do personelu i przekazanym mediom.

Przychody w 2022 roku nadal pozostają znacznie poniżej rekordu firmy, który wyniósł 122 miliardy dolarów w 2019 roku. W tym czasie firma była u szczytu jako czołowy globalny dostawca smartfonów z Androidem. W 2019 roku amerykańska administracja Trumpa nałożyła na Huawei zakaz handlu, powołując się na obawy związane z bezpieczeństwem narodowym, które uniemożliwiły firmie korzystanie z Androida firmy Alphabet Inc w jej nowych smartfonach, a także innych krytycznych technologiach pochodzących z USA.

Sankcje spowodowały gwałtowny spadek sprzedaży telefonów komórkowych. Firma nadal generuje przychody za pośrednictwem sprzętu sieciowego i oddziałów w chmurze, a także stale inwestuje w sektor pojazdów elektrycznych (EV).

Oczekuje się, że przychody za rok wyniosą 636,9 miliarda juanów (91,53 miliarda dolarów). Stanowi to niewielki wzrost w stosunku do 2021 r., kiedy przychody osiągnęły 636,8 mld juanów i oznaczało 30-procentowy spadek sprzedaży rok do roku, gdy weszły w życie sankcje USA nałożone na firmę.

 

„Liczy się biznes, który razem budujemy” podkreśla Maciej Kamiński, Dyrektor Samsung Memory w Polsce i regionie CEE, w najnowszym odcinku IT Reseller TV – Liderzy Branży

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE