Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Wdrożenie sztucznej inteligencji zwiększa sprzedaż w sektorze telekomunikacyjnym, wynika z raportu Nvidii

Wykorzystanie sztucznej inteligencji zwiększyło już sprzedaż dla około dwóch trzecich specjalistów z branży telekomunikacyjnej ankietowanych przez giganta technologicznego Nvidia.

Prawie jedna piąta stwierdziła, że wzrost przychodów dzięki sztucznej inteligencji przekroczył 10% w określonych obszarach biznesowych. Tylko 10% respondentów w ankiecie obejmującej ponad 400 specjalistów stwierdziło, że ich firma nie korzysta ze sztucznej inteligencji.

Nvidia, która przyćmiła Alphabet, spółkę-matkę Google, jako trzecią najbardziej wartościową firmę w USA, odnotowała duży wzrost w swojej działalności związanej z dostarczaniem chipów AI, ponieważ firmy ścigają się w przyjmowaniu tej technologii.

Około 66% respondentów badania stwierdziło, że ich firmy zwiększą inwestycje w sztuczną inteligencję w 2024 r., w porównaniu z 47% w badaniu przeprowadzonym rok wcześniej.
“Zaczynamy uzyskiwać rzeczywiste, realne liczby, znaczące liczby dotyczące wpływu (sztucznej inteligencji)” – powiedział agencji Reuters Chris Penrose, globalny szef rozwoju biznesu Nvidii w branży telekomunikacyjnej.

Poprawa doświadczeń klientów jest głównym priorytetem dla firm telekomunikacyjnych w zakresie sztucznej inteligencji, przy czym prawie połowa respondentów wskazała na ten aspekt, a redukcja kosztów i zwiększenie produktywności pracowników to równie ważne czynniki.

Największymi przeszkodami we wdrażaniu tej technologii w sektorze są brak naukowców zajmujących się danymi, niezdolność do ilościowego określenia ROI (zwrotu z inwestycji) i słaba infrastruktura technologiczna, wynika z raportu.

“Nawet jeśli masz zespoły analityków danych, nie oznacza to, że znają generatywną sztuczną inteligencję” – powiedział Penrose, dodając, że istnieje potrzeba “sprowadzenia i przeszkolenia talentów” do pracy z tą technologią.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE