Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Snap odnotowuje gwałtowne spadki, bo sprzedaż reklam jest dużo gorsza niż u rywali

W środę wartość Snapa spadła o ponad 31% po tym, jak przychody za czwarty kwartał odbiegały znacząco od oczekiwań Wall Street, a firma bez skutku próbuje konkurować o wpływy reklamowe z takimi gigantami jak Meta i Alphabet. 

Sprzedaż reklam Meta wzrosła o 25% w kwartale świątecznym, a działalność reklamowa Alphabet w Google wzrosła o 11%, podczas gdy sprzedaż reklam w YouTube’ie wzrosła o 16% w tym samym okresie.

Wyniki właściciela Snapchata kontrastują z konkretną sprzedażą reklam odnotowaną przez rywali, co oznacza, że reklamodawcy skłaniają się ku większym, stabilnym firmom w obliczu niepewnej gospodarki.

„Po raz kolejny wyniki Snapa rozczarowały inwestorów” – stwierdziła Jasmine Enberg, główna analityk w Insider Intelligence, dodając, że odbicie firmy nie dotrzymuje kroku wielkim tytanom technologii.

Na początku tygodnia Snap oznajmił, że zwolni 10% personelu, czyli 528 pracowników, aby „stopniowo inwestować” w rozwój firmy w miarę upływu czasu.

Snap zwolni około 500 pracowników, czyli 10% światowej siły roboczej

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE