Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Sharp Corporation obchodzi swoje 110. urodziny. Sharp Europe stawia na transformacyjną przyszłość.

Sharp Europe, jeden z głównych dostawców produktów i usług w obszarze technologii biznesowych dla firm i organizacji w całej Europie, zapowiada dalszą transformację biznesową. 15 września 2022 r. spółka-matka, Sharp Corporation obchodzi swoje 110. urodziny.

Sharp Corporation zatrudnia ponad 49 tys. osób na całym świecie i jest ekspertem w obszarze innowacji biznesowych i konsumenckich. Jej założyciel, Tokuji Hayakawa, dokładnie 110 lat temu otworzył w Tokio swój warsztat obróbki metalu. Następnie wynalazł „Ever Ready Sharp Pencil”, ołówek z mechanizmem typu twist, który dał początek marce Sharp.

Od tego czasu Sharp Corporation ugruntowała swoją międzynarodową pozycję producenta
unikalnych produktów i rozwiązań technologicznych. Wiele spośród tych przełomowych
rozwiązań odegrało kluczową rolę w kształtowaniu przemysłu elektronicznego.

  • W 1964 r. firma Sharp opracowała pierwszy na świecie w pełni tranzystorowy kalkulator,
    a w 2000 r. pierwszy w branży telefon komórkowy wyposażony w aparat fotograficzny.
  • W 1972 r. firma wprowadziła na rynek swoją pierwszą kopiarkę biurową i na początku
    tego roku obchodziła jubileusz 50-lecia produkcji urządzeń drukujących.
  • Firma Sharp jest jednym z największych na świecie producentów fotowoltaiki i od ponad
    60 lat jest siłą napędową w stosowaniu technologii fotowoltaicznych. W tym czasie firma
    Sharp wyprodukowała ponad 50 mln modułów fotowoltaicznych o łącznej mocy 16,5
    GW, co przekłada się na redukcję emisji na poziomie 179 Mt CO2.
  • W 2001 r. firma Sharp wprowadziła do swojej oferty telewizory LCD marki AQUOS, do
    końca września 2020 r. sprzedając 500 mln. sztuk.
  • Firma stworzyła pierwszy na świecie, ogólnodostępny monitor 8K, a w 2019 r.
    wprowadziła na rynek pierwszy certyfikowany monitor wspierający współpracę
    w systemie Windows.
  • W 2020 firma Sharp wprowadziła technologię oczyszczania powierza Plasmacluster.

Dzięki rozszerzeniu swojej oferty o usługi IT firma Sharp Europe oferuje obecnie
zintegrowaną gamę biznesowych usług technologicznych, wykraczających daleko poza
urządzenia wielofunkcyjne i monitory. Poza przejęciem dwóch firm świadczących usługi IT,
Complete IT w Wielkiej Brytanii i IT Point w Szwajcarii, firma Sharp ogłosiła niedawno, że
planuje rozwój w obszarze usług IT dzięki kolejnym przejęciom; informacje na ten temat
zostaną podane do publicznej wiadomości w przyszłym roku.

Aby transformacja ta mogła się dokonać, w ciągu ostatnich dwóch lat firma poczyniła
znaczne inwestycje w nowe produkty i usługi. Dzięki przejęciu DynaBook przez Sharp
Corporation, firma oferuje teraz wielokrotnie nagradzaną gamę laptopów idealnie
dopasowanych do potrzeb hybrydowych miejsc pracy. Sharp spodziewa się w
nadchodzących latach wzrostu sprzedaży „laptopów jako usługi”.

 

 

Niedawno ogłoszono również, że Sharp NEC Display Solutions, spółka joint venture
stworzona wraz z NEC, odnotowała 500% wzrost swojej działalności w zakresie monitorów
w Europie, oferując najpełniejszą gamę produktów w historii; firma spodziewa się dalszego
wzrostu. Po 110 latach globalnych innowacji, firma Sharp koncentruje się obecnie na przyszłej transformacji na wszystkich rynkach.

 

– Jestem zaszczycony, że mogę być częścią rodziny Sharp, która świętuje dzisiaj ten
historyczny moment. Pragniemy uczcić dotychczasowe osiągnięcia firmy i niesamowite innowacje, jakie udało nam się wprowadzić na całym świecie, ale jednocześnie nie możemy się doczekać kolejnych etapów transformacji biznesowej i rozwoju firmy w Europie. Poszerzamy naszą ofertę i opracowujemy bardziej innowacyjne produkty i usługi – z
korzyścią nie tylko dla naszych klientów biznesowych, ale i całego społeczeństwa. –
komentuje Rob Tung, prezes Sharp Europe.

 

Firma Sharp stworzyła logo upamiętniające jej 110. urodziny i będące wyrazem
wdzięczności wobec jej udziałowców za wsparcie okazane w ciągu minionych 110 lat. Zieleń
przechodząca w błękit symbolizuje transformację, jaką firma przeszła od 1912 r.

 

LG prezentuje najnowocześniejszą technologię przesyłu danych w paśmie 6G THz

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE