Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Samsung określa bieżący rok jako kamień milowy dla rynku składanych telefonów 

Firma Samsung Electronics, która jest liderem światowego rynku składanych smartfonów, jest przekonana, że może umocnić swoją pozycję, sprzedając w tym roku na całym świecie ponad 10 milionów sztuk swoich nowych składanych smartfonów. 

Jak podaje Korea Herald, gigant technologiczny zorganizował w środę pierwsze wydarzenie Galaxy Unpacked 2023 w swojej siedzibie, aby zaprezentować najnowszą linię składanych smartfonów – Galaxy Z Flip5 i Galaxy Z Fold5.

Roh Tae-moon, szef działu mobilnego Samsung Electronics, powiedział, że widzi rok 2023 jako „punkt zwrotny”, jako moment, w którym składane telefony zyskają popularność.

„Spodziewamy się, że globalne dostawy składanych telefonów przekroczą w tym roku 20 procent wszystkich flagowych smartfonów Galaxy” – powiedział Roh podczas konferencji prasowej, która odbyła się w biurze giganta technologicznego w Seocho w południowym Seulu w piątek, po wydarzeniu Samsung Galaxy Unpacked 2023.

Roh powiedział również, że zorganizowanie pierwszego wydarzenia firmy Galaxy Unpacked w Seulu było „właściwą decyzją”, aby umocnić swoją pozycję. „Ponieważ Samsung jest firmą, która rozpoczęła swoją działalność w Korei, składane telefony również zostały wprowadzone jako pierwsze w Korei. Ostatnie wydarzenie było w stanie pokazać symbole Korei ludziom na całym świecie” – powiedział.

Najnowsze urządzenia to składane telefony Samsung piątej generacji od czasu premiery pierwszego, Galaxy Fold, w 2019 roku. Samsung wprowadził różne aktualizacje w swojej nowej serii składanych smartfonów Galaxy, chcąc stworzyć „innowacyjne doświadczenie ze składanym telefonem” dla użytkowników. Wspomniane telefony mają większy ekran, ważą mniej i korzystają z nowego projektu zawiasów.

Szef działu mobilnego wyraził dumę z najnowszej serii składanych telefonów firmy, jednocześnie spodziewając się, że globalne skumulowane dostawy składanych telefonów przekroczą 30 milionów od 2019 roku.

Powołując się na dane z przedsprzedaży, Roh prognozuje, że proporcja sprzedaży Galaxy Z Flip5 do Z Fold5 może zmienić się odpowiednio do 65 procent i 35 procent, w porównaniu do zeszłorocznych 60 procent i 40 procent.

Na podstawie przewidywań obserwatorów rynku, Roh powiedział, że roczna globalna sprzedaż składanych produktów może osiągnąć 100 milionów sztuk w ciągu pięciu lat. Pomimo niekorzystnych perspektyw rynkowych w drugiej połowie, szef działu mobilnego powiedział, że jest zdeterminowany, aby przezwyciężyć trudności poprzez współpracę i innowacje, ponieważ był świadkiem, jak składane telefony stały się nową siłą napędową firmy w jej biznesie mobilnym.

„Dział mobilny Samsunga wraz z operatorami komórkowymi i klientami z całego świata wprowadzał różne innowacje, nawet w powolnej sytuacji rynkowej. Staramy się ponownie być pionierami na rynku dzięki naszemu silnemu DNA i możliwościom” – powiedział.

Samsung utrzymał pozycję nr 1 na światowym rynku składanych smartfonów, ale zauważa rosnącą konkurencję ze strony chińskich producentów smartfonów.

Wraz z wprowadzeniem na rynek składanych smartfonów przez Huawei, Oppo, Vivo i Xiaomi, udział Samsunga w rynku spadł do 45 procent w okresie od stycznia do marca, według firmy monitorującej branżę Display Supply Chain Consultants. Roh postrzegał to zjawisko jako „naturalne” wraz z pojawieniem się większej liczby producentów smartfonów na rynku i był przekonany, że może ochronić swoją koronę.

Dzięki najnowszym składanym urządzeniom Samsung zamierza również zaistnieć na głównych rynkach światowych, takich jak Chiny, Stany Zjednoczone i Indie. Roh powiedział, że Samsung zacieśni współpracę z lokalnymi partnerami w Indiach, a także wzmocni marketing w USA. Obserwatorzy rynku zwracają uwagę na to, czy najnowsze składane telefony Samsunga przypadną do gustu młodym rodzimym klientom. Wśród młodszego pokolenia, w wieku od 18 do 29 lat, odsetek użytkowników iPhone’a wyniósł 65 procent, przyćmiewając 32 procent Samsunga, wynika z niedawnego sondażu Gallup Korea.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE