Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Samsung Electronics rozszerza program samodzielnej naprawy na Europę

Samsung ogłosił, że program samodzielnej naprawy jest już dostępny w Europie, w szczególności w Belgii, Francji, Niemczech, Włoszech, Holandii, Polsce, Hiszpanii, Szwecji i Wielkiej Brytanii. Decyzja ta wynika z niedawnego uruchomienia tego programu w Korei.

Teraz jeszcze więcej użytkowników urządzeń Galaxy chcących naprawiać je samodzielnie może uzyskać dostęp do potrzebnych narzędzi, w tym zestawów narzędzi i oryginalnych części Samsung, które mogą przedłużyć cykl życia urządzeń, jeśli te zostaną prawidłowo naprawione. Program umożliwia naprawianie produktów z serii Galaxy S20, S21 i S22.

 

– Pracujemy nad wydłużeniem cyklu życia naszych urządzeń Galaxy, by zachęcić użytkowników do korzystania z nich tak długo, jak to możliwe – powiedział TM Roh, Prezes i Szef wydziału Mobile eXperience Business spółki Samsung Electronics. – Dążymy do rozszerzenia naszego programu samodzielnej naprawy na cały świat.

 

Premiera tego programu miała miejsce w Stanach Zjednoczonych w 2022 roku. By dotrzeć z programem do europejskich klientów, Samsung współpracuje z wiodącymi dystrybutorami części w Europie, a w tym z firmami:

  • ASWO – niemiecki specjalista w zakresie obsługi posprzedażnej i elektroniki w Europie oraz autoryzowany dystrybutor Samsung
  • 2Service – holenderski dostawca części elektronicznych i autoryzowany dystrybutor Samsung

 

Rozwiązania do samodzielnej naprawy już dziś

Użytkownicy smartfonów Galaxy S20, 21 i S22 w Europie mogą wymienić wyświetlacz, tylne szkło i porty ładowania. Klienci będą również mogli zachować wszystkie narzędzia służące do naprawy, by móc z nich skorzystać w dowolnym momencie, a w ten sposób wydłużyć żywotność już posiadanego sprzętu.

Firma Samsung zamierza rozszerzyć program samodzielnej naprawy w najbliższej przyszłości, by objąć nim więcej urządzeń, narzędzi naprawczych, instrukcji i rynków. Starania te służą zwiększeniu dostępu do tej możliwości, aby użytkownicy urządzeń Galaxy mogli wybierać między naprawą w serwisie a naprawą samodzielną.

 

Austria: stwierdzono, że Huawei i ZTE nie zagrażają bezpieczeństwu sieci

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE