Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Produkty OPPO szeroko dostępne w Europie – firma ujawnia plany

OPPO ogłosiło plany umocnienia swojej pozycji w Europie, zapowiadając szereg innowacyjnych produktów i technologii na rok 2024. Marka obchodzi 20. rocznicę powstania, a na europejskim rynku jest obecna od 7 lat, gdzie duże znaczenie odgrywa od czasu wprowadzenia innowacyjnej serii Find X.

Poprzez współprace z takimi organizacjami jak Wimbledon, Roland-Garros, UEFA Champions League, czy Paris Photo, firma zyskała rzeszę zwolenników, również na rynku lokalnym.

W styczniu br. OPPO podpisało globalną umowę o wzajemnej licencji patentowej z Nokią obejmującą standardowe patenty w zakresie 5G i innych technologiach komunikacji komórkowej, a dzisiaj, w ramach długoterminowego zaangażowania na rynku europejskim, marka poinformowała, że jej produkty będą ponownie szeroko dostępne w całej Europie.

“Europa zawsze była kluczowa dla OPPO. Naszą misją niezmiennie pozostaje dostarczanie najlepszych produktów użytkownikom w Europie, którzy w najbliższym czasie mogą spodziewać się szerszej oferty w naszym portfolio. W ostatnich miesiącach zaobserwowaliśmy rosnące wymagania ze strony konsumentów z UE, oczekujących od nas wprowadzania na rynek wysokiej jakości produktów i technologii, jak na przykład najlepsze w branży smartfony fotograficzne. Zespół OPPO Europe jest bardziej zdeterminowany niż kiedykolwiek, aby dostarczyć naszym klientom to, czego oczekują” – powiedział Bingo Liu, CEO OPPO Europe

Według najnowszych danych Canalys, OPPO w 2023 roku utrzymało pozycję czwartej co do wielkości marki smartfonów na świecie, zdobywając 9% całkowitego udziału w rynku z ponad 100 milionami dostarczonych smartfonów. W poprzednim roku globalna liczba aktywnych użytkowników OPPO wyniosła ponad 600 milionów miesięcznie w ponad 60 krajach i regionach. Zgodnie z misją marki „Technology for Mankind, Kindness for the World”, firma chce ułatwiać codzienne funkcjonowanie ludzi poprzez dostarczanie im innowacyjnych produktów oraz poprzez inwestycję w dział R&D.

Co więcej, wychodząc naprzeciw erze smartfonów wykorzystujących AI, OPPO zapowiedziało wprowadzenie funkcji generatywnej sztucznej inteligencji w swoich najnowszych produktach przeznaczonych na europejski rynek.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE