Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Play potwierdza przygotowanie do integracji z UPC, przekraczając kamień milowy 16 milionów klientów, osiągając solidne wyniki biznesowe za Q1-2022 r.

W I kwartale Play umocnił swoją pozycję lidera na rynku usług mobilnych, zwiększając liczbę klientów usług mobilnych o 6% r/r i przekraczając historyczny kamień milowy 16 milionów klientów (bez M2M).

Baza abonentów usług dla domu znacząco wzrosła o 81% r/r do 293 000. Przełożyło się to na wzrost przychodów z usług mobilnych o 5,5%. Zakończenie procesu przejęcia UPC otwiera drogę do zaoferowania klientom w Polsce wyższej jakości i wartości dzięki połączeniu najlepszych w swojej klasie usług mobilnych, stacjonarnych i telewizyjnych.

 

Najważniejsze dane za 1 kwartał 2022 r:

  • Całkowita baza raportowanych klientów mobilnych (z wyłączeniem M2M) (+6% r/r) osiągnęła poziom 16,09 mln
  • Liczba aktywnych klientów mobilnych (+5% r/r) wyniosła 12,473 mln
  • Znaczący wzrost (+81% r/r) liczby abonentów usług dla domu (Play NOW TV i FBB) do 293 tys.
  • Wzrost przychodów z usług mobilnych (+5,5% r/r) do 1,05 mld zł, przy całkowitych przychodach ogółem na poziomie 1,77 mld zł
  • Wskaźnik EBITDAaL wyniósł 838 mln zł
  • Dalsza rozbudowa sieci – przybyło 959 stacji bazowych (r/r), co zwiększyło ich liczbę do 9 866
  • Wsparcie dla Ukrainy – zespół Play jako pierwszy z operatorów zareagował, aby zapewnić obywatelom Ukrainy przybywającym do Polski zorganizowaną pomoc na granicy, bezpłatne połączenia oraz dostęp do niezbędnych informacji w języku ukraińskim w tym niezwykle trudnym okresie.

 

Wyniki pierwszego kwartału udowodniły, że zespół Play wykazuje się wyjątkowymi umiejętnościami i zaangażowaniem, aby pozostać blisko naszych klientów i rozwijać nasz biznes. Zaowocowało to dalszym wzrostem bazy abonentów usług mobilnych i domowych oraz przekroczeniem progu 16 milionów klientów. Kontynuowaliśmy również, w niespotykanym dotąd tempie, rozbudowę naszej nowoczesnej infrastruktury, aby jeszcze bardziej podnieść jakość naszej sieci zarówno w domu jak i poza nim. Jestem również niezmiernie dumny z postawy zespołu Play solidaryzującego się z obywatelami Ukrainy. Po 7 godzinach od rozpoczęcia wojny, uruchomiliśmy wsparcie na wielu poziomach. Bazując na silnych fundamentach i przejęciu UPC Polska, realizujemy nasze ambicje stworzenia nowej jakości na polskim rynku telekomunikacyjnym z korzyścią dla klientów i rozwoju społeczeństwa i cyfrowej gospodarki. – podkreślił Jean-Marc Harion, Prezes Zarządu Play.

 

HP opublikowało najnowszy raport HP Wolf Security Threat Insights, analizujący rzeczywiste ataki cybernetyczne.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE