Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Play notuje wzrost natężenia ruchu transmisji danych nawet o 40% w ciągu dnia, operator jest przygotowany na zwiększony ruch w sieci i pozostaje do dyspozycji.

Play informuje że w obecnej sytuacji związanej z wirusem COVID-19 jest świadomy, jak ważny jest kontakt z rodziną, bliskimi, czy też możliwość kontynuowania aktywności zawodowej. Play notuje wzrost natężenia ruchu głosowego w sieci o 30%, natomiast ruch transmisji danych w ciągu dnia wzrasta o 40% i wyrównuje się wieczorem do standardowego poziomu.

 

“W ostatnich dniach natężenie ruchu głosowego w sieci Play wzrosło o 30%, natomiast ruch transmisji danych w ciągu dnia wzrasta o 40% i wyrównuje się wieczorem do standardowego poziomu. Nasz dział techniczny nieustannie monitoruje i optymalizuje funkcjonowanie sieci, aby zapewnić niezakłócony dostęp do świadczonych usług. Sieć Play została zaprojektowania w sposób, który uwzględnia jej większe niż standardowe wykorzystanie, tak jak na przykład w Sylwestra lub podczas największych wydarzeń sportowych” – czytamy w komunikacie.

 

Salony Play pozostaną otwarte w lokalizacjach, na które zezwalają obecne rozporządzenia. Z uwagi na dynamiczną sytuację, przed wizytą w sklepie zachęcamy do sprawdzenia, czy jest on czynny. Numery telefonów do salonów można znaleźć na stronie play.pl/pomoc/salony-play.html. Wszyscy pracownicy sklepów, które pozostaną otwarte, zostali poinstruowani o zaleceniach Głównego Inspektoratu Sanitarnego. Rozszerzono też codzienne procedury higieny i bezpieczeństwa zapewniając m. in. silniejsze środki do dezynfekcji.

 

Play zachęca jednak wszystkich do zdalnych form kontaktu. Biuro Obsługi Klienta Play pozostaje dostępne pod numerem telefonu 790 500 500 i w aplikacji Play24. Operator przypomina również, że kontynuuje dostawy kurierskie kart SIM oraz urządzeń zakupionych w zdalnych kanałach sprzedaży bez dodatkowych opłat.

 

Play ściśle stosuje się do zaleceń polskich władz i monitoruje informacje przekazywane przez Główny Inspektorat Sanitarny.

 

Play Communications jest właścicielem 100% udziałów w P4 (Play), która jest operatorem telefonii komórkowej Play. Spółka zadebiutowała na GPW w lipcu 2017 r.

 

https://itreseller.com.pl/itrnewmodel-ekonomiczny-5g-jest-tanszy-od-4g-w-dodatku-ma-2o-ktotnie-wyzsza-przepustowosc-od-4g-i-sa-to-bardzo-istotne-czynniki-dla-ktorych-warto-budowac-nowa-siec-podkreslil-paul-scanlan-cto-huawei-cbg-p/

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE