Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Oracle po raz piąty z rzędu liderem w raporcie „Gartner Magic Quadrant for Sales Force Automation” dotyczącym systemów klasy Sales Force Automation.

Już piąty rok z rzędu firma Oracle została uznana za lidera w raporcie Magic Quadrant firmy Gartner dotyczącym systemów klasy Sales Force Automation. Gartner ocenił dostawców w zakresie sprzedaży B2B, B2C i sprzedaży pośredniej.

 

„Cieszymy się, że ponownie zostaliśmy uznani za lidera w raporcie 2021 Gartner Magic Quadrant for Sales Force Automation” — mówi Katrina Gosek, wiceprezes ds. zarządzania produktami w firmie Oracle. „Koncentrujemy się na stymulowaniu transformacji przychodów w całej firmie dzięki wprowadzaniu innowacji we wszystkich naszych aplikacjach biznesowych, w tym sprzedaży, CPQ, subskrypcji i ERP”.

 

Automatyzacja sprzedaży skonfigurowana z myślą o sprzedawcy

Oracle Sales Force Automation obsługuje główne komponenty doświadczenia sprzedażowego. Niezależnie od tego, czy korzystasz z komputera stacjonarnego, czy urządzenia mobilnego, nasze rozwiązanie CRM automatyzuje i upraszcza wprowadzanie danych, dając sprzedawcom B2B i B2C więcej czasu na kontakt z klientami i zawieranie większej liczby transakcji. Skupiamy się również na obszarach powiązanych, takich jak zarządzanie wydajnością sprzedaży (SPM), planowanie oraz rozwiązania do analizy danych sprzedażowych.

 

“Nasze połączone aplikacje upraszczają codzienne zadania sprzedawców i ułatwiają ich najbardziej złożone procesy. Sprzedawcy mogą lepiej zrozumieć swoje możliwości sprzedażowe i niedawną aktywność dzięki danym z konta Oracle DataFox Data Management w czasie rzeczywistym. Z kolei technologie uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji wykorzystują te dane, aby dostarczać inteligentne rekomendacje i przekazywać sprzedawcom sugestie dotyczące kolejnych działań.” – podkreśla Annie Calfo, Product Marketing Manager w Oracle.

 

Funkcje nowej generacji upraszczają proces sprzedaży

Oracle tworzy produkty i innowacje z myślą o jednej osobie – sprzedawcy. Sprzedawcy nie muszą już tracić czasu na poruszanie się po skomplikowanych interfejsach, aby wykonywać proste zadania. Łatwy w użyciu układ graficzny Redwood zapewnia ujednolicone doświadczenie dla produktywnego i wydajnego środowiska sprzedaży. A dzięki integracjom z takimi aplikacjami jak Oracle Digital Assistant, Slack i Microsoft Teams, sprzedawcy mogą z łatwością współpracować i podejmować szybkie i wydajne działania.

 

“Innowacje na tym się nie kończą. Od ubiegłego roku nasze zespoły programistów skupiały się na dalszym ulepszaniu funkcji mobilnych, które teraz obejmują adaptacyjne wyszukiwanie i projektowanie, a także konfigurowalne obszary robocze. Zintegrowaliśmy również moduł Oracle Configure, Price, Quote (CPQ) z naszym środowiskiem sprzedażowym, aby zapewnić ujednolicone środowisko wyceny. Taka integracja umożliwia firmie dostosowanie i optymalizację działań sprzedażowych i marketingowych, przy jednoczesnym dostępie do wielu wersji oferty w każdym kanale. – podkreśla Annie Calfo, Product Marketing Manager w Oracle. Wiemy, że doświadczenie klienta nie kończy się po początkowym kontakcie. Wbudowując sztuczną inteligencję bezpośrednio w nasze systemy bez dodatkowych kosztów, jesteśmy w stanie uprościć proces zawierania umów dla kupujących.”

 

Aby uzyskać więcej informacji o wyróżnieniu Oracle w tegorocznym raporcie Magic Quadrant Gartnera, pobierz pełny raport

 

http://localhost:8888/itreseller/also-ostatecznie-przejmuje-pin-computers-kluczowego-dystrybutora-na-rynkach-krajow-balkanskich/

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

3,272FaniLubię
8,021ObserwującyObserwuj
1,060SubskrybującySubskrybuj

POLECANE

Lenovo rozdało motocykle Ducati Monster! Wyścigowy finał konkursu „Forza Ducati! Forza Lenovo!”

Rozpoczęty wiosną ubiegłego roku konkurs „Forza Ducati!Forza Lenovo!” zakończył się i czas na przekazanie zwycięzcom nagród. A te są imponujące: 15 motocykli Ducati Monster...

NOWE WYDANIE

NAJNOWSZE