Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Open source w każdej chmurze? “Tak, jak najbardziej!” – podkreśla ekspert Red Hat

Przedsiębiorstwa we wszystkich sektorach coraz częściej dostrzegają wartość chmury hybrydowej, jako drogi do ich cyfrowej transformacji i zwiększenia konkurencyjności. W związku z tym mamy do czynienia z coraz większymi inwestycjami i przeznaczaniem coraz większej liczby zasobów prowadzącymi do elastycznego i skalowalnego zastosowania chmury hybrydowej w całej infrastrukturze. Aby to zrobić, firmy stale poszukują sposobów, które zapewniają łatwość dostępu i szybkość wdrażania oprogramowania i rozwiązań w chmurze.

Coraz częściej okazuje się, że to marketplace’y, dostępne u dostawców rozwiązań chmurowych, są idealnym miejscem do znalezienia najlepszych narzędzi. W rzeczywistości, według IDC, do 2024 roku 55 procent organizacji będzie korzystać z rynków chmurowych w celu zakupu potrzebnego im oprogramowania.

 

“Marketplace’y w chmurze dają organizacjom dostęp jednym kliknięciem do setek rozwiązań programowych i usług chmurowych. Łatwo znaleźć tam i skorzystać z narzędzi do migracji, czy narzędzi do rozwoju i modernizacji aplikacji w sposób bardziej efektywny. Jest to jeszcze prostsze, ponieważ wystarczy wykorzystać istniejące umowy z dostawcami chmury i skorzystać z uproszczonych modeli rozliczeniowych na zakup dodatkowych rozwiązań. Dla Red Hat stanowi to istotną szansę. – podkreśla Danilo Maggi, kierownik ds. marketingu, Red Hat. Dzięki partnerstwu z czołowymi dostawcami chmury na świecie, takimi jak AWS, Microsoft i Google, Red Hat przoduje w rozwoju chmury hybrydowej poprzez udostępnianie rozwiązań open-source, kompatybilnych z niemal wszystkimi modelami operacyjnymi chmur dla przedsiębiorstw – na rynkach chmurowych i w samych konsolach chmury natywnej.”

 

Przykładowo w pełni zarządzane usługi, takie jak Red Hat OpenShift Service na AWS i Microsoft Azure Red Hat OpenShift, można kupić bezpośrednio przez konsolę dostawcy z dodatkową korzyścią posiadania wsparcia zarówno ze strony Red Hat, jak i partnera chmurowego. Skutkuje to ulepszonym doświadczeniem zakupowym, które przyspiesza dostarczanie, rozwój i wdrażanie aplikacji w chmurze publicznej, przy jednoczesnym korzystaniu z korzyści, jakie oferuje open source, polegających na łączeniu heterogenicznych systemów w jeden ślad chmury hybrydowej.

Red Hat i Google Cloud zapewniają w ten sposób narzędzia i technologie potrzebne do tworzenia i zarządzania środowiskami hybrydowymi i wielochmurowymi w sposób bardziej efektywny i skuteczny. Jest to możliwe dzięki elastycznym i bezpiecznym konfiguracjom open source, globalnej infrastrukturze sieciowej oraz zaawansowanej analityce danych.

Oprócz zalet oferowanych przez open source, Red Hat zawsze był zaangażowany w oferowanie modelu biznesowego opartego na subskrypcji tak, aby ułatwić przedsiębiorstwom budowanie środowisk IT dostosowanych do potrzeb ich organizacji. Sposób zakupu i wdrażania oprogramowania stale ewoluuje, dlatego Red Hat dąży do ciągłego doskonalenia swoich praktyk biznesowych i wprowadzania elastycznych metod zakupu i wdrażania swoich rozwiązań w chmurze publicznej poprzez inwestowanie w natywne oferty z dostawcami chmury, a także programy channel enablement i cloud marketplaces.

 

“Bliska współpraca Red Hat z wiodącymi dostawcami chmury przynosi również korzyści w postaci łączenia ich ekosystemów partnerskich. Dostawcy usług, integratorzy systemów i niezależni producenci oprogramowania (ISV) mają następnie możliwość zintegrowania rozwiązań chmurowych Red Hat w ramach własnych inicjatyw transformacji cyfrowej, optymalizując wykorzystanie wszystkich istniejących zasobów i jeszcze bardziej rozszerzając wsparcie dla klientów.” – dodaje Danilo Maggi, kierownik ds. marketingu, Red Hat.

 

Wśród nowości, zaprezentowanych podczas AnsibleFest, Red Hat ogłosił dostępność Ansible Automation Platform w AWS Marketplace oraz Managed Ansible Automation Platform w Azure Marketplace.

 

„Rozwijamy się wraz z kanałem partnerskim (…) Jest dla nas kluczowy” – komentuje podczas Kongresu Partnerów HPE Kinga Piecuch, Prezes Zarządu HPE Polska.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE