Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

„Obszar rozwiązań komunikacji biznesowej rośnie” – podkreślił Drazen-Ivan Andjelic, MITEL Schweiz AG, podczas wydarzenia „Future is now” Komsa Poland

W dniach 22-23 listopada popularny dystrybutor, firma Komsa, zorganizował wydarzenie „Future is now”. Wśród zaproszonych gości znalazł się m.in. Drazen-Ivan Andjelic, GM Alpine, CEE & C-Asia, Chairman of the Board of Directors MITEL Schweiz AG.

Komsa zaprosiła swoich gości na spotkanie pełne merytorycznych dyskusji na tematy związane z technologią obecną już dziś, jak i tą, która dopiero ma nadejść. Wydarzenie odbyło się w postindustrialnych przestrzeniach starej cukrowni w Żninie. Jednym z obszarów, których rozmawiano, była komunikacja. W tym obszarze nie zabrakło ekspertów, w tym obecnego na wydarzeniu Prezes Zarządu szwajcarskiej firmy Mitel.

 

„Obecnie MItel oferuje wszystkie swoje rozwiązania wyłącznie poprzez partnerów, w 100% indirectowo, a wśród tych partnerów bardzo ważne miejsce zajmują dystrybutorzy. Dlatego też jesteśmy tutaj, na wydarzeniu firmy Komsa, wraz z innymi vendorami” – powiedział Drazen-Ivan Andjelic, GM Alpine, CEE & C-Asia, Chairman of the Board of Directors MITEL Schweiz AG. – (…) „Obszar rozwiązań komunikacji biznesowej rośnie, co jest dobre dla wszystkich”

 

 

Mitel, ze swoimi rozwiązaniami komunikacji w chmurze, ma z pewnością niełatwą drogę do przebycia na naszym, zdominowanym przez telefonię komórkową i internetowe komunikatory, rynku. Niemniej dowolność, elastyczność i dopasowanie do indywidualnych potrzeb firmy, które oferuje Mitel, może okazać się cenną zaletą.

 

Polski rynek dystrybucyjny ma wielu poważnych graczy, a Komsa niewątpliwie jest jednym z nich. Firma nie stara się przy tym celować we wszystkie obszary rynku, stawiając raczej na specjalizację. Widać to m.in. W agendzie wydarzenia „Future is Now”, w której dominowały kwestie techniczne i bezpieczeństwa.

“Chcemy być sfocusowanym, efektywnym dystrybutorem, który będzie w stanie nieść odpowiednie kompetencje i wsparcie.” – podkreślił Dominik Kaczmarek, CEO Komsa Poland podczas wydarzenia „Future is now”

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE