Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

NTT System wprowadza do oferty smartwatche Huami Amazfit oraz słuchawki Amazfit PowerBuds. Dodając nowe urządzenia, dystrybutor posiada wszystkie modele marki Huami.

NTT System – oficjalny dystrybutor Huami w Polsce – ma już w ofercie wszystkie produkty tej, należącej do Xiaomi, marki. NTT System podpisał z Huami umowę dystrybucyjną w maju tego roku.

 

Producent znany ze smartwatchy i smartbandów, tworzonych pod marką Amazfit (wcześniej sprzedawanych jako Xiaomi Amazfit) ma dość bogate portfolio i teraz, od połowy czerwca, w całości dostępne w ofercie polskiego dystrybutora. Wśród nich są produkty Amazfit z serii GTR, smartwatche GTS, Stratos, Nexo oraz dwa najnowsze urządzenia, które miały swoją światową premierę podczas tegorocznej edycji targów CES – Amazfit Bip-S oraz T-Rex. Aktualną ofertę chińskiej marki dopełniają słuchawki bezprzewodowe Amazfit PowerBuds.

 

 

To jednak nie koniec, bo NTT System będzie rozwijało ofertę urządzeń Huami wraz z kolejnymi premierami chińskiego producenta. Nie będziemy musieli zresztą czekać na to zbyt długo, zapewne wkrótce zobaczymy futurystyczny model Amazfit X oraz wiele innych – Ares, Bit Lite i całą serię tańszych rozwiązań.

 

– Firma Huami powstała w 2013 r. Jej misją jest połączenie dbałości o zdrowie i najnowszych technologii. Nazwa linii produktowych Amazfit jest połączeniem dwóch pojęć – amazing i fit – powiedział Maciej Deka, szef polskiego przedstawicielstwa Huami. – Huami Technology wprowadziła pierwszy na świecie inteligentny układ działający w parciu o zestaw instrukcji RISC-V – „Huangshan 1”. Układ ten na dużą skalę został zastosowany w inteligentnych zegarkach i inteligentnych bransoletach Amazfit.

 

Jako, że po okresie lockdownu wiele osób wraca do sportowej formy, smartwatche i opaski mają szansę na zdobycie jeszcze większej popularności niż dotychczas.

 

– Rozwiązania typu wearebles, a zwłaszcza sprzęt dla aktywnych są sprzedawane w tym samym kanale, co większość naszej oferty, czyli w szeroko rozumianym kanale IT – powiedział Grzegorz Kurek, Product Manager Wearebles w NTT System. Posiadanie dystrybucji dobrze znanej marki zegarków sportowych jest też dla nas świetną okazją do rozszerzenia sieci sprzedaży o sklepy sportowe.

 

Przedstawiciel NTT System zwraca uwagę na jeszcze jeden aspekt biznesowy związany z tymi produktami, który może pomóc im zdobyć rynek.

 

– Warto zwrócić uwagę, że smartwatche są coraz lepsze i tańsze, co przyczynia się do wzrostu ich popularności – mówi Grzegorz Kurek. – Być może za kilka lat, po upowszechnieniu Internetu Rzeczy okaże się, że to właśnie smartwatch rozpoczął ten proces. Dlatego warto mieć je w ofercie, bo tak jak one mierzą puls użytkowników, tak my oferując je trzymamy rękę na pulsie rynku rozwiązań, jakie czekają w przyszłości.

 

https://itreseller.com.pl/itrnewnajnowszy-raport-counterpoint-research-dotyczacy-rynku-smartfonow-wskazuje-ze-mimo-amerykanskich-restrykcji-huawei-radzi-sobie-naprawde-dobrze/

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE