Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Niemal wszyscy Polacy mają smartfony, połowa posiada modele z modemem 5G – wskazuje badanie Deloitte

Jak wskazuje badanie „Consumer Signals” firmy doradczej Deloitte posiadanie smartfona deklaruje 97% badanych. 50. edycji badania wykazuje też rosnącą powszechność technologii modemów 5G. 

Okazuje się, że korzystamy z technologii nie tylko dość powszechnie, ale też nie boimy się nowości. 40% badanych stwierdziło, że ogląda transmisje live na telefonach, także dlatego, że posiadają nowsze smartfony z łącznością 5G. Uczestnicy ankiety zostali również zapytani o to, czy ich kolejnym telefonem będzie smartfon 5G. Chociaż 38% odpowiedziało na to pytanie twierdząco, to o 3 pkt proc. więcej respondentów stwierdziło, że nie ma zdania w tej kwestii. Na pytanie o przyczynę braku chęci zmiany urządzenia na nowsze co drugi badany odpowiedział, że wszystkie czynności może wykonywać na telefonie nieposiadającym dostępu do 5G, co piąty nie ma zdania na ten temat, a 17% uważa smartfony 5G za zbyt drogie.

„Chociaż technologia 5G jest coraz popularniejsza wśród polskich konsumentów, to jednocześnie świadomość wszystkich możliwości, jakie dają tego typu urządzenia, jest relatywnie niska. Co więcej, wśród wielu osób panuje przekonanie, że smartfony 5G są zbyt drogie, co stanowi ważny sygnał dla dystrybutorów tego typu urządzeń. Skuteczne kampanie informacyjne w połączeniu z rozsądną polityką cenową mogą bowiem pomóc zwiększyć zainteresowanie konsumentów tego typu rozwiązaniami i docelowo przynieść dodatkowe korzyści firmom z branży telekomunikacyjnej” – powiedział partner, lider branży Telekomunikacji, Mediów i Technologii, Deloitte Sławomir Lubak, cytowany w materiale.

W 50. edycji badania była jednocześnie 41., w któej udział wzięli konsumenci z Polski. Całe badanie obejmuje 19 różnych rynków.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE