Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

“Nasz biznes jest w 100% oparty na naszych partnerach, tak było, jest i będzie!” – podkreślił Tomasz Klewinowski, SMB & Channel Director w Lenovo Polska

Tomasz Klewinowski, SMB & Channel Director w Lenovo Polska, po dłuższej przerwie znów zagościł w naszym studiu. W naszym flagowym programie rozmawiamy nie tylko o zaletach nowego programu partnerskiego Lenovo 360, ale i zdradzamy jak do niego dołączyć i na jakie wymierne korzyści mogą liczyć także i nowi partnerzy. Nasza rozmowa nabiera w pewnym momencie wiatru w żagle. Dosłownie, zapraszając na przyszłotygodniowe REGATY LENOVO!

Nie jest tajemnicą, że Lenovo od kilka lat systematycznie dodaje do swojej oferty kolejne składowe, które sprawiają, że, docelowo, klient końcowy nie musi szukać właściwie niczego spośród rozwiązań komputerowych i biurowych, poza ofertą tego producenta. O tej właśnie, określanej mianem one-stop-shop strategii, rozmawiamy w najnowszym odcinku programu “Liderzy Branży” IT Reseller TV z Tomaszem Klewinowskim, SMB & Channel Director w Lenovo Polska.

 

“Lenovo to dziś one-stop-shop. To znaczy, że jesteśmy wyjątkowym venodrem. (…) Szerokość naszej oferty jest wyjątkowa. Możesz sięgnąć po produkty takie jak notebook, desktop, monitor, ale także storage, serwery, rozwiązania mobilne, rozwiązania do wideokonferencji, czy wszelkie pakiety serwisowe. Ta oferta jest kompleksowa, dając w ten sposób dodatkowe możliwości dla partnerów” – podkreślił Tomasz Klewinowski, SMB & Channel Director w Lenovo Polska.

 

“Pracujemy blisko z partnerami i staramy się ich bardzo wspierać. Nawet jeżeli chcą otworzyć drzwi do przestrzeni, do której kiedyś nie mieli dostępu, np. nie wiedzieli jak zabrać się do danej niszy technologicznej to my mówimy “OK, to jest oferta dla Ciebie, możemy razem dotrzeć do Twojego klienta, a my Ci pomożemy”. (…) Nasz biznes jest w 100% oparty na naszych partnerach. (…) Tak było, jest i będzie” – dodał Tomasz Klewinowski.

 

 

Lenovo w ostatnim czasie wręcz sypie jak z rękawa nowymi, interesującymi urządzeniami: komputery ze składanym ekranem, nowa Motorola razr 40 Ultra czy niezwykłe, dwuekranowe rozwiązania jak np. ThinkBook Plus Twist. Jednocześnie, po wejściu w obszar telekonferencji, producent może coraz skuteczniej zachęcać do realizacji całych, złożonych projektów wyłącznie przy użyciu jego technologii.

 

Przypominamy, że Lenovo jest jednym ze zwycięzców tegorocznej edycji IT Champions:

IT Champions 2023: “Lenovo to one-stop-shop, gdzie znajdziecie pełne portfolio produktów i rozwiązań” – twierdzi Alicja Klemendorf, Lenovo Polska

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE