Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

LG Display odnotowało pierwszy zysk od ponad półtora roku na sprzedaży wyświetlaczy OLED 

LG Display poinformowało w środę, że odnotowało pierwszy zysk od siedmiu kwartałów. Wzrost ten zawdzięczają głównie dostawom paneli do smartfonów i telewizorów. 

Dobre wyniki odnotowano po tym, jak dyrektor generalny Jeong Cheol-dong podczas swojej wizyty na targach technologicznych CES 2024 w Las Vegas na początku tego miesiąca zapowiedział dołożenie wszelkich starań, aby zapewnić wypłacalność firmie i dążenie do osiągnięcia zysków.

LG Display podało, że planuje wzmocnić swoją konkurencyjność i bazę biznesową we wszystkich obszarach swoich sektorów biznesowych OLED, w tym w dużych wyświetlaczach, urządzeniach mobilnych i motoryzacji, aby zapewnić stabilną strukturę zysków. W związku z tym zamierza wzmocnić swoją bazę klientów w dużym sektorze OLED, aby zwiększyć dostawy i promować innowacje kosztowe w zakresie wydajności, produktywności i kosztów materiałów, aby promować konkurencyjność swojej firmy, podała firma.

Panel Titan odnotował zysk operacyjny w wysokości 131,7 miliarda wonów (98,4 miliona dolarów) we wrześniu i grudniu w porównaniu ze stratą operacyjną w wysokości 875,7 miliarda wonów rok wcześniej. Liczba ta była wyższa od konsensusu wynoszącego 120,6 biliona wonów, jaki ustalili lokalni analitycy, podany przez wywiad rynkowy FnGuide.

Firma odnotowała również zysk netto w wysokości 50,5 miliarda wonów w czwartym kwartale, w porównaniu ze stratą w wysokości 2,09 biliona wonów rok wcześniej. Kwartalna sprzedaż wzrosła o 55 procent do 7,4 biliona wonów dzięki zwiększonym dostawom paneli do urządzeń mobilnych OLED, telewizorów i produktów IT w odpowiedzi na sezonowy popyt w okresie wrzesień-grudzień.

Sprzedane panele do telewizorów i urządzeń IT stanowiły odpowiednio 18% i 31% całości sprzedaży, dostawy paneli do urządzeń mobilnych i innych były równe 44%, a samochody – 7%. Całkowity udział w sprzedaży części OLED wzrósł do 57 procent.

LG Display podał jednak, że jego całoroczna strata operacyjna wyniosła 2,51 biliona wonów w 2023 r. w porównaniu z 2,09 biliona wonów w roku poprzednim. W zeszłym roku odnotował stratę netto w wysokości 2,57 biliona wonów w porównaniu ze stratą netto w wysokości 2,62 biliona wonów rok wcześniej.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE