Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Lenovo Polska, podczas tegorocznej edycji New Product Training ’22, zaprezentowało swoje najnowsze rozwiązania oraz produkty, w blasku 30. urodzin marki ThinkPad.

Lenovo Polska, podczas tegorocznej edycji New Product Training, zaprezentowało najnowsze rozwiązania oraz produkty, które w najbliższym czasie znajdą się w bogatym portfolio globalnego lidera technologicznego.

W tym roku spotkanie miało wyjątkową oprawę ze względu na uroczystość Think30, czyli hucznych obchodów 30-lecia legendarnej marek ThinkPad oraz ThinkSystem. Gospodarz spotkania – Wojciech Zaskórski, General Manager w Lenovo Polska – zabrał gości w sentymentalną podróż po bogatej, trzydziestoletniej historii serii Think oraz zachęcił do spojrzenia w najbliższą przyszłość, która tworzy się na naszych oczach.

 

Wojciech Zaskórski, General Manager w Lenovo Polska

 

Przykładem idącym za tą sugestią była prezentacja najnowszego ThinkPada X1 Fold 16 1. generacji – przełomowego laptopa Lenovo z elastycznym ekranem (o którym więcej piszemy tytaj)

 

 

 

Pierwszą prelekcję rozpoczął Tomasz Klewinowski, SMB & Channel Director w Lenovo Polska, który zaprezentował wartości, kierunki oraz rozwój Kanału Partnerskiego w strukturze One Channel. Tomasz Klewinowski przedstawił zmiany, które zaszły w Programie w ostatnim roku, zapraszając na scenę osoby odpowiadające za relacje z poszczególnymi segmentami rynku. Wskazał również wartości, które kierowały zmianami:

 

– W zmiennym i niepewnym środowisku dążenie do stabilności i przewidywalności jest ważną wartością. Kierujemy się nią tworząc inicjatywy w programie partnerskim Lenovo, którego kluczowymi składowymi są m.in. dostęp do wiedzy i najnowszych technologii, wsparcie marketingowe i techniczne oraz bonusy korzystnie wpływające na współpracę z partnerami, czyniąc ją przyjemniejszą. Dziś spotykamy się twarzą w twarz, dzięki czemu możemy zacieśnić nasze relacje i porozmawiać na temat wspólnej przyszłości – mówił Tomasz Klewinowski, Dyrektor Kanału Partnerskiego w Lenovo Polska.

 

Podczas prezentacji szef kanału partnerskiego opowiedział o programie motywacyjnym oraz nagrodach przyznawanych partnerom, dystrybutorom i kontrahentom za realizację poszczególnych planów.

 

Tomasz Szewczak, Commercial Notebooks 4P Managera w Lenovo Polska

 

W prelekcji Tomasza Szewczaka, Commercial Notebooks 4P Managera w Lenovo Polska, szczególną uwagę poświęcono pełnemu portfolio notebooków biznesowych Lenovo na 2022 rok. Tomasz Szewczak przedstawił niezmienne filary produktów ThinkPad, którymi są użyteczność, innowacyjność i legendarna jakość oraz wytrzymałość, na których budowane są kolejne innowacyjne notebooki Lenovo. Uczestnicy mieli okazję poznać najważniejsze cechy, zalety najnowszych urządzeń marki, m.in. laptopów ThinkPad X1 Carbon 10. generacji czy ThinkBook Plus 3. generacji, zagłębiając się w rozwiązania takie jak ThinkPad Privacy Guard, EyeSafe®, nowe panele OLED czy najnowszej generacji podzespoły.

 

– Cieszymy się, że w okrągłą, trzydziestą rocznicę marki ThinkPad, możemy zaprezentować naszym Partnerom tak niezwykle interesujące i innowacyjne notebooki, które mogą pochwalić się nie tylko najwydajniejszymi podzespołami, ale także unikatowymi dla Lenovo rozwiązaniami i usługami. Nasze portfolio nieustannie uzupełniamy również o akcesoria takie jak urządzenia z serii Lenovo Go, które stanowią odpowiedź na aktualne potrzeby pracowników zdalnych – powiedział Tomasz Szewczak, Commercial Notebooks 4P Manager w Lenovo Polska.

 

Adam Tyszkiewicz oraz Łukasz Rutkowski, DT / WKST / VIS 4P Manager w Lenovo Polska

 

Podczas tegorocznej edycji Lenovo New Product Training nie zabrakło panelu dedykowanego rozwiązaniom stacjonarnym. Łukasz Rutkowski, DT / WKST / VIS 4P Manager w Lenovo Polska, podkreślił, jak istotną rolę w portfolio Lenovo wciąż odgrywają urządzenia z serii ThinkCentre – w tym komputery All-in-One, modułowe ThinkCentre TIO oraz szeroka gama monitorów ThinkVision. Łukasz Rutkowski przedstawił najnowsze produkty z tych serii – m.in. ThinkCentre Neo 50s, AiO ThinkCentre Neo 50a 24 czy monitor ThinkVision P27h-30 wraz z najnowszymi rozwiązaniami i technologiami, które zostały w nich zaimplementowane.

 

– Ciągły rozwój rozwiązań stacjonarnych Lenovo udowadnia, jak innowacyjna jest ta marka. To kolejny raz, kiedy to możemy pochwalić się jeszcze większymi usprawnieniami w całym segmencie ThinkCentre, począwszy od dostosowania designu do nowocześniejszych przestrzeni, przez zwiększenie bezpieczeństwa użytkowników, aż po rozwiązania smart czy przyjazne środowisku opakowania. Modernizacji nie ominęła także seria monitorów ThinkVision, pośród których znalazła się nowość w postaci modelu P40w-20 pierwszy na świecie monitor zaprojektowany pod Intel vPro® – mówił Łukasz Rutkowski, DT / WKST / VIS 4P Manager w Lenovo Polska.

 

Maciej Misiewicz, Workstations Business Development Manager w Lenovo Polska

 

Ważną częścią spotkania były również rozwiązania dla profesjonalistów związanych z branżą kreatywną. Maciej Misiewicz, Workstations Business Development Manager w Lenovo Polska wskazał najważniejsze zalety stacji roboczych z rodziny legendarnej marki ThinkPad takie jak modele P14s, 16s czy ThinkPad P16. Do kluczowych cech stacji roboczych należą przede wszystkim tworzenie tych rozwiązań, zgodnie z potrzebami klienta, „szycie na miarę”, w zależności od przeznaczenia urządzenia.

 

Maciej Misiewicz zaprezentował również desktopowe stacje robocze ThinkStation P360 Ultra, P620 jak również najważniejsze certyfikaty, dzięki którym praca na urządzeniach profesjonalnych z serii Think spełnia wszystkie istotne z punktu widzenia projektantów, architektów czy innych branż kreatywnych certyfikacje. W trakcie prezentacji zostały również omówione kluczowe globalne współprace, przy których workstacje stanowią serce technologii marek takich jak: Aston Martin, Ducati czy Formuła 1.

Po wszystkich prezentacjach odbył się konkurs z pytaniami z całodniowej serii prelekcji. Zwieńczeniem spotkania był wykład prowadzony przez dr. Macieja Kaweckiego, który opowiedział o najbardziej przyszłościowych startupach rozwijających technologię diagnostyczną, perowskitową, związaną z bezpieczeństwem jazdy samochodem czy przyszłości metaversum.

 

Lenovo Polska świętuje 30-lecie marki ThinkPad! Niekwestionowaną gwiazdą wydarzenia został najnowszy ThinkPad X1 Fold 16, komputer z niezwykłym elastycznym ekranem.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE