Lenovo ogłasza konkurs dla swoich Partnerów „Przeżyj zieloną przygodę z Lenovo.” Zwycięzcy odwiedzą jedno z najbardziej odseparowanych od reszty świata miejsc na ziemi.
Mariusz Laurisz
Lenovo przygotowało dla swoich Partnerów konkurs, którego zwycięzcy odwiedzą jedno z najbardziej odseparowanych od reszty świata miejsc na ziemi. Zainteresowani?
Trudno powiedzieć kto dotarł tam pierwszy – starożytni Fenicjanie, średniowieczni żeglarze arabscy, a może wikingowie? Pewne jest jednak, że dla Portugalii, której częścią pozostają do dziś, zdobył je w XV wieku Henryk Żeglarz. Znajdujące się ponad 1,5 tysiąca kilometrów od stałego lądu Azory, mogą być teraz odkryte ponownie – przez najlepszych Partnerów Lenovo w Polsce.
Trzeci kwartał nigdy nie jest łatwy. Lato, upał, trudno zamknąć jakąkolwiek sprawę gdy wiele osób jest na urlopach. By wykrzesać więcej energii z Partnerów w tym sennym okresie, firma Lenovo zorganizowała konkurs – i to naprawdę atrakcyjny. Wygrani polecą bowiem na Azory. Wyjazd planowany jest na dni 24-29.10.2022. Październik? Owszem – na należących do Portugalii zielonych wyspach pośrodku Atlantyku panują wówczas znakomite warunki do zwiedzania. Okazję, by to sprawdzić na żywo, będzie miała grupa 19 zwycięzców konkursu Lenovo.
Co więc zrobić, by wygrać?
Cóż… sprzedawać, i to skutecznie. Konkurs obejmuje sprzedaż z okresu od 18 lipca do 30 września 2022 r. i uwzględnia produkty znajdujące się w aktualnej ofercie Lenovo z cennika “Top Seller” oraz CTO (konfiguracje stworzone pod indywidualne zamówienie klienta końcowego) z systemem Windows 10 lub Windows 11 Pro i procesorami Intel® Core™.
W konkursie mogą wziąć udział firmy — Partnerzy Lenovo, zarejestrowani na Platformie I DO Lenovo. Lenovo nagrodzi łącznie 19 osób: od Partnerów Silver, aż po Platinum. Czy tylko najwięksi mają szansę? Niekoniecznie. Lenovo przygotowało bowiem rankingi nie tylko pod względem kategorii rywalizujących ze sobą firm, ale także sprzedaży określonych grup produktów: desktopów, produktów kategorii “Visuals” oraz produktów serwisowych. Można więc przyjąć określoną strategię i skupić się np. na desktopach Lenovo.
— Konkurs „Przeżyj zieloną przygodę z Lenovo” to kolejna inicjatywa Lenovo na polskim rynku, którą adresujemy do znakomitego grona naszych Partnerów Biznesowych. Ostatnie podobne aktywności – np. konkurs „Forza Ducati, Forza Lenovo” – pokazały, jak ogromny potencjał drzemie na rynku IT. Każda rozmowa czy spotkanie utwierdza mnie w tym przekonaniu, że wspólnie z całym kanałem partnerskim możemy stawiać sobie coraz to wyższe i bardziej ambitne cele. Mam nadzieję, że spotkamy się już niebawem na zielonych Azorach! – powiedział Tomasz Klewinowski, SMB Team Leader w Lenovo Polska.
Kto może wziąć udział i jakie są zasady konkursu
W konkursie mogą wziąć udział firmy — Partnerzy Lenovo, zarejestrowani na Platformie I DO Lenovo, zakupy liczone są wg łącznej kwoty zakupów danej firmy. Nagrodzona może być jedna osoba wskazana przez osobę decyzyjną danej firmy.
Konkursem objęte są produkty znajdujące się w aktualnej ofercie Lenovo z cennika “Top Seller” oraz CTO (konfiguracje stworzone pod indywidualne zamówienie klienta końcowego) z systemem Windows 10 lub Windows 11 Pro i procesorami Intel® Core™.
Konkurs polega na rywalizacji pomiędzy Uczestnikami o zakupienie w okresie trwania Konkursu 18.07-30.09.2022 r. produktów promocyjnych o jak najwyższej łącznej wartości netto w EUR (wg. Rekomendowanych cen dla Partnera Handlowego z cennika EUR obowiązującego w dniu zakupu i zajęcia najwyższych miejsc w rankingach uprawniających do otrzymania nagrody.
Kategorie konkursowe
- Ranking Partnerów Platinum — zwycięzcami zostaną Uczestnicy, którzy zajmą miejsca od 1. do 4.
- Ranking Partnerów Gold — zwycięzcami zostaną Uczestnicy, którzy zajmą miejsca od 1. do 4.
- Ranking Partnerów Silver — zwycięzcami zostaną Uczestnicy, którzy zajmą miejsca od 1. do 4.
- Ranking Retail Partnerów produktów commercial — zwycięzcami zostaną Uczestnicy, którzy zajmą 1. i 2. miejsce.
- Ranking Partnerów Authorized — zwycięzcami zostaną Uczestnicy, którzy zajmą 1. i 2. miejsce.
- Ranking sprzedaży Produktów w kategorii “DSK (desktopowe)” — zwycięzcą zostanie Uczestnik, który zajmie 1. miejsce.
- Ranking sprzedaży Produktów w kategorii “Visuals” — zwycięzcą zostanie Uczestnik, który zajmie 1. miejsce.
- Ranking sprzedaży Produktów serwisowych — zwycięzcą zostanie Uczestnik, który zajmie 1. miejsce.
Pozostaje nam życzyć wszystkim uczestnikom powodzenia, lub, jakby powiedziano na wulkanicznych wyspach pośrodku Atlantyku: Boa sorte!