Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Komputronik już wie, co najprawdopodobniej znajdziecie pod Chinką, zainteresowanie jednym z produktów wzrosło o kilkaset procent

Co Polacy kupowali w ubiegłe święta i czego szukają teraz? Niektóre pomysły mogą zdziwić. Zainteresowanie jednym z produktów wzrosło o kilkaset procent. Komputronik przeanalizował świąteczne poszukiwania prezentów i już wie, że prawdopodobnie pod choinką znajdziecie rzeczy typu Smart.

 

Co nam mówią poprzednie Święta?

W pierwszej dziesiątce najczęściej wyszukiwanych produktów w czasie okresu świątecznego 2022 były… smartwatche, smartfony i smart-szczoteczki do zębów.

 

„Najczęściej wyszukiwanym produktem w czasie Świąt 2022 był smartwatch z rozbudowanymi funkcjami do aktywności sportowych, które badają parametry serca i natlenienie krwi oraz oczywiście telefony ze średniej i wyższej półki, szczególnie te, które w owym czasie były nowościami na rynku” – podsumowuje Filip Kałas, dyrektor Dywizji, Departament Zakupów Komputronik. 

 

Element smart przy higienie jamy ustnej oznacza z kolei technologię z wykorzystaniem bluetooth, która między innymi pozwala na przypomnienie o wymianie końcówki, pokazuje wskaźniki pracy i ładowania. Wszystko to oczywiście za pomogą aplikacji mobilnej dedykowanej naszej szczoteczce do zębów. W tym roku jest kilka niespodzianek.

 

 

 

Zaskakujące, tegoroczne Święta…

Komputronik przeanalizował także wyszukania w tym roku i stąd wiemy, jakich prezentów technologicznych można się spodziewać pod choinką na Święta 2023. I tu zaskoczeń jest najwięcej.

 

„Ciekawostką są sterowane głosowo i przez aplikację masażery do oczu, które pozwalają na słuchanie ulubionej muzyki. Zainteresowanie nimi wzrasta ostatnio o 200 procent. Polacy szukają dziś też odkurzaczy automatycznych oraz ich wersji mopujących. Tu wyszukań jest teraz o 150% więcej. Hitem są też wagi łazienkowe z pełną analizą ciała. A dla wędkarzy, jako prezent poszukiwane są echosondy, które po sparowaniu z telefonem mogą znacznie ułatwić łowienie ryb. Te cieszą się zainteresowaniem blisko 300 procent większym” – mówi Filip Kałas, dyrektor Dywizji, Departament Zakupów Komputronik.

 

Jednym z najbardziej zaskakujących produktów, który jeszcze nie jest specjalnie Smart, ale umacnia się z dnia na dzień w tegorocznych statystykach są… frytkownice beztłuszczowe. Wyszukań takich produktów jest teraz o 800% więcej. Trudno powiedzieć skąd taka moda na koniec roku, ale w sumie jako prezent dla rodziny takie urządzenie może się sprawdzić.

 

 

Dlaczego Smart?

Rzeczy Smart są modne, bo to znak czasu. Telefon, zegarek, czujnik, a nawet samochód czy zamek w drzwiach mogą być Smart, jeśli da się je połączyć z innymi urządzeniami czy aplikacjami. Dzięki temu działają online i można je kontrolować na różne sposoby. Właśnie tak mogą one szybko dostosować się do naszych potrzeb i działać w większej liczbie scenariuszy.

 

„Technologie Smart wyręczają nas w wielu sytuacjach, dają większe bezpieczeństwo, ale także mogą zwyczajnie dać oszczędności. Rzeczy Smart można bowiem wyłączyć zdalnie lub zaprogramować wręcz czas ich działania. To wygoda i doskonały przykład nowoczesności XXI wieku, która jest dosłownie na wyciągniecie ręki. Dlatego dział Smart na rynku rozrasta się i będzie się rozrastać” – opisuje Karolina Pietz Drapińska, Dyrektor Marketingu i PR Komputronik.

 

W okresie jesienno-zimowym największy, bo 500 procentowy, wzrost zainteresowania dotyczy oczyszczaczy powietrza, które też mogą być Smart. Inteligentnie kontrolują one stan powietrza w naszych domach, nawet kiedy nas w nich nie ma. W czasach świąteczno-smogowych taki zakup może być naprawdę smart.

 

IT RESELLER nr 354/2023 “W dobie AI edukacja zyska jeszcze więcej” – podkreśla w wywiadzie okładkowym Jordan Chrysafidis, General Manager, WW Education Device Sales, Microsoft

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE