Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

IT Reseller TV “Liderzy Branży”: Christian Leutner, Head Of European Platform Business Fujitsu o zmianach w strategii Fujitsu, odpowiadaniu na zmieniające się potrzeby rynkowe i budowaniu ekosystemu partnerskiego w Europie

W ramach naszego cyklu wideo “Liderzy Branży” rozmawialiśmy już z wieloma przedstawicielami czołowych marek w branży IT. Nie inaczej jest i tym razem, bowiem gościem IT Reseller TV był Christian Leutner, Head Of European Platform Business Fujitsu. 

Z Christianem Leutnerem, Head of European Platform Business Fujitsu, o zmianach w strategii Fujitsu, odpowiadaniu na zmieniające się potrzeby rynkowe i budowaniu ekosystemu partnerskiego w Europie, a zwłaszcza w Polsce, rozmawiał Paweł Luty.

 

“Jako Fujitsu stale inwestujemy w rozwiązania, które pomagają naszemu ekosystemowi i naszym klientom w opracowywaniu właściwych odpowiedzi na te zagadnienia. Być może nie będziemy w stanie zaadresować wszystkich obszarów, ale widzę ewolucję tej dyskusji i widzę, że z tych rozmów wypływa coraz więcej, także w kontekście realnych ofert i wpływu na portfolio.” – wyjaśnił Christian Leutner, Fujitsu

 

To właśnie wokół ekosystemu biznesowego skupia się działalność Fujitsu. W rozmowie w ramach cyklu “Liderzy Branży” Christian Leutner wspomniał też o kierunkach rozwoju firmy. Wszystkie z nich jednak mają na celu usprawnianie procesów biznesowych klientów Fujitsu.

 

 

Christian Leutner odniósł się także do niedawnego wyjścia z europejskiego rynku notebooków przez Fujitsu:

“Ogłosiliśmy, że wyjdziemy z rynku notebooków i monitorów w Europie. Urządzenia klienckie to biznes bardzo transakcyjny. Opiera się w dużej mierze na funkcjach i korzyściach, a Fujitsu bardzo trudno jest się wyróżnić i wygenerować przewagę kosztową, a nawet przewagę technologiczną w tym obszarze. Postanowiliśmy strategicznie odejść od tego rynku, aby móc w pełni skoncentrować się na naszych rozwiązaniach i usługach dla centrów danych. Oczywiście, w związaku z tym znajdą się partnerzy, którzy odejdą od nas, bo specjalizują się w obsłudze rynku klienckiego.”

 

Zapraszamy do przeczytania pełnego wywiadu z Christianem Leuterem:

“Wykorzystać potencjał Fujitsu” – podkreśla Christian Leutner, Head Of European Platform Business Fujitsu w rozmowie nie tylko o zmianach w strategii Fujitsu

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE