Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Fujitsu na podium w badaniu najatrakcyjniejszych pracodawców roku 2023, najwyżej z sektora nowoczesnych technologii

Fujitsu Technology Solutions znalazło się na trzecim miejscu w tegorocznym zestawieniu Randstad Employer Brand Research. Badanie, realizowane w Polsce już od kilkunastu lat, pokazuje jakie przedsiębiorstwa Polacy postrzegają jako najbardziej atrakcyjne miejsca pracy. Wśród mocnych stron polskiego oddziału Fujitsu respondenci wymieniali m.in. sytuację finansową, wynagrodzenia, a także bardzo dobrą reputację firmy – podkreślają autorzy zestawienia.

Wyróżnienie w badaniu Randstad Employer Brand Research po raz kolejny trafia do Fujitsu w Polsce, W tym roku firma została sklasyfikowana na trzecim miejscu zestawienia. Nagroda podkreśla pozycję Fujitsu wśród najważniejszych pracodawców z branży IT w kraju. W pierwszej dziesiątce znalazły się tylko dwie organizacje z sektora nowoczesnych technologii, a Fujitsu było najwyżej sklasyfikowaną z nich. Dane pokazują m.in., że Fujitsu Technology Solutions jest postrzegany jako lider w kategoriach: atrakcyjne wynagrodzenie i benefity oraz przyjazna atmosfera w pracy. Organizacja znalazła się także na pierwszym miejscu w klasyfikacji demograficznej jako topowy pracodawca zdaniem Pokolenia X.

– Cieszymy się, że Fujitsu po raz kolejny zajęło wysoką pozycję w zestawieniu Randstad Employer Brand Research i znajdujemy się w badaniu na podium. To ważne dla nas wyróżnienie, bo odzwierciedla przede wszystkim autentyczne opinie pracowników i codzienny wysiłek, który wkładamy w budowanie Fujitsu Polska jako przyjaznego miejsca pracy. Dane pokazują, że ludzie po prostu dobrze się tu czują i chętnie rozwijają swoje kompetencje. Traktujemy to też jako potwierdzenie naszej strategii, której podstawą są ukierunkowane działania HR-owe i Employer Brandingowe, budowane na podstawie uważnego wsłuchiwania się w potrzeby pracowników i kandydatów – mówi Daria Cieplak, HR Manager, Fujitsu Polska.

 

Badanie Randstad Employer Brand Research jest realizowane w Polsce od 13 lat. W edycji 2023 wzięło udział blisko 5 tysięcy respondentów w wieku od 18 do 64 lat, osób pracujących, uczących się lub poszukujących zatrudnienia. Ankietowani oceniali firmy na podstawie szeregu czynników, które według nich w największym stopniu decydują o atrakcyjności miejsca pracy, takich jak m.in. sytuacja finansowa, możliwość rozwoju kariery, stabilność zatrudnienia, poziom wynagrodzeń i benefity czy reputacja firmy. Liderzy tegorocznej edycji badania Randstad Employer Brand Research zostaną uhonorowani statuetkami Randstad Award.

 

IT Champions 2023 – Niezwykle prestiżowe nagrody branżowe, wydawnictwa IT Reseller zostały wręczone! Poznaj zwycięzców!

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE