Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Firma kurierska dezaktywowała sztuczną inteligencję po tym, jak bot napisał obraźliwy wiersz o automatycznej obsłudze klienta 

Firma dostarczająca paczki wyłączyła funkcję sztucznej inteligencji (AI) w swoich systemach czatów internetowych w Wielkiej Brytanii po tym, jak sfrustrowany użytkownik namówił system do napisania wiersza o złej obsłudze klienta firmy. 

DPD UK stwierdziło, że przez wiele lat z powodzeniem korzystało z elementu sztucznej inteligencji w swoim systemie czatu w ramach obsługi klienta, ale po aktualizacji systemu wystąpił błąd.

„Był sobie kiedyś chatbot o imieniu DPD, który był bezużyteczny w udzielaniu pomocy” – napisał bot po tym, jak Ashley Beauchamp zrezygnował z prób nakłonienia go do udostępnienia numeru telefonu obsłudze klienta i poprosił o napisanie wiersza o złej obsłudze.

Beauchamp, pianista i dyrygent, opublikował w czwartek swoją wymianę zdań z botem na platformie mediów społecznościowych X i od tego czasu wyświetlono ją 1,1 miliona razy. Stwierdził, że początkowo poprosił bota, aby opowiedział mu żart, gdy nie uzyskał informacji o statusie przesyłki, a kiedy to zrobił, poprosił go o napisanie wiersza o błędach automatycznej obsługi klienta. Zachęcał też bota do przeklinania. Beauchamp powiedział telewizji ITV, że nadal nie otrzymał przesyłki.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE