Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Firma AMD ogłasza znaczące awanse

Advanced Micro Devices, amerykańskie przedsiębiorstwo produkujące elektronikę dla użytkowników domowych i firm ogłasza zmiany kadrowe na wysokim szczeblu.

Neil Spicer, który dotąd odpowiadał za globalną sprzedaż komponentów AMD teraz będzie także zajmował się częścią sprzedaży dla producentów OEM. Jego stanowisko to obecnie korporacyjny wiceprezes AMD ds. globalnej sprzedaży w kanale urządzeń klienckich, graficznych i OEM. Spicer jest weteranem z 14-letnim stażem pracy w AMD i wieloma osiągnięciami, a od teraz będzie kluczowy dla nadawania strategicznego kierunku rozwoju w tych bardzo istotnych obszarach.

“Jestem bardzo podekscytowany możliwościami, które się przede mną teraz otwierają, zwłaszcza że branża obecnie wchodzi w nową erę z AI dostępnym we wszystkich liniach produktowych AMD. Nasze produkty klienckie i graficzne są w sercu i duszy naszej ponad 50-letniej historii AMD. Udało się stworzyć niesamowite portfolio produktów, które wprowadzane są na rynek przez ekosystem pełen naszych znakomitych partnerów i klientów”.

Firma AMD awansowała też Omara Fakhri na stanowisko korporacyjnego wiceprezesa ds. globalnego kanału sprzedaży komponentów, który będzie teraz odpowiadał bezpośrednio przed Spicerem za biznes związany z procesorami Ryzen i kartami graficznymi Radeon.

Jednocześnie warto odnotować, że niedawno do zespołu AMD dołączył Adam Dyszkiewicz, który objął stanowisko menedżera ds. sprzedaży w kanale serwerów w regionie Europy Wschodniej. Dyszkiewicz będzie odpowiadał za rozwój sprzedaży rozwiązań AMD dla centrów danych, w szczególności wiodącej linii procesorów AMD EPYC. Do jego obowiązków należeć będzie m.in. rozwój współpracy AMD z partnerami w kanale sprzedaży oraz bezpośrednie wsparcie dla rozwiązań skonstruowanych w oparciu produkty AMD EPYC u klientów. Ma on ponad 18 lat doświadczenia w branży IT, w firmach takich jak Fujitsu i Lenovo, w których zajmował stanowiska w obszarze sprzedaży, zarządzania produktem i marketingu.

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE