Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Dell Technologies przedstawia portfolio APEX – ofertę rozwiązań w modelu as-a-Service, która upraszcza sposób, w jaki firmy korzystają z technologii.

Bazując na swoim doświadczeniu w oferowaniu usług IT as-a-ServiceDell Technologies APEX skraca czas i upraszcza procesy nabywania, zarządzania, utrzymania i serwisowania fizycznej infrastruktury IT. Klienci mogą skalować infrastrukturę IT w zależności od swoich potrzeb, aby uruchamiać nowe aplikacje, rozpoczynać nowe projekty i zaspokajać zmieniające się potrzeby organizacji, a tym wszystkim mogą zarządzać za pośrednictwem jednej konsoli Dell.

 

“Aby sprostać nowym wymaganiom klientów, uczniów, studentów, pacjentów czy wyborców powinniśmy wdrażać innowacje szybciej niż kiedykolwiek wcześniej. Do tego potrzebne jest bardziej zwinne i prostsze podejście do technologii. Właśnie to oferuje APEX – mówi Allison Dew, dyrektor ds. marketingu i wiceprezes wykonawczy Dell Technologies APEX. Dzięki czołowemu w branży portfolio rozwiązań IT, dekadom doświadczenia w zakresie usług centrów danych oraz niezrównanemu globalnemu łańcuchowi dostaw i sieci partnerów, nasza oferta as-a-Service wyprzedza wszystkie inne.”

 

Klientów interesują zasoby IT, które rozwiązują najważniejsze wyzwania, takie jak skalowanie IT w górę lub w dół w oparciu o zmieniające się potrzeby, pozbywanie się aktywów z bilansu lub zarządzanie nie w pełni wykorzystywanymi zasobami IT. Dzięki podejściu APEX do IT opartemu na wynikach, organizacje pozbywają się zmartwień związanych z zarządzaniem konkretną linią produktów, wersją technologii lub specyfikacją.

 

“Naszą misją jest budowanie osobistych relacji z pacjentami, aby wspierać ich w dążeniu do zdrowego, pełnego wartości życia. Technologia jest siłą napędową naszej organizacji, a dzięki APEX od Dell Technologies uzyskaliśmy lepszą kontrolę nad infrastrukturą, by szybciej i skuteczniej obsługiwać pacjentów.” – powiedział Jay Pendergraft, dyrektor Business Computing Services w Magellan Health.

 

Rozwiązanie Dell Technologies APEX

Usługa APEX zapewnia organizacjom elastyczność w wyborze usług technologicznych, które najlepiej spełniają ich potrzeby. Firma Dell i jej partnerzy projektują architekturę dla infrastruktury i zarządzają nią. Organizacje mogą wdrożyć zasoby informatyczne APEX w ciągu 14 dni i rozszerzyć ich zakres w ciągu zaledwie pięciu dni1. Klienci mają też możliwość monitorowania wykorzystywanych rozwiązań APEX i zarządzania nimi w jednym miejscu.

 

“IDC przewiduje, że do 2024 r. połowa infrastruktury centrów danych będzie wykorzystywana w modelu as-a-Service. Dell Technologies APEX to kolejny przykład zwinnego podejścia do zaspokajania potrzeb rynku, który ulega transformacji. Nowe rozwiązanie współgra ze sposobem, w jaki klienci chcą korzystać z IT, wykorzystywać je i upraszczać.” – powiedział Matthew Eastwood, Senior Vice President w IDC.

 

APEX Data Storage Services zapewnia łatwiejszą obsługę pamięci masowej w modelu usługowym (Storage-as-a-Service)

APEX Data Storage Services oferuje pamięć masową od czołowego światowego dostawcy, w miejscu i czasie, w którym organizacje jej potrzebują. APEX Data Storage Services zapewnia przejrzyste ceny, nie nalicza opłat za przekroczenie limitów oraz oferuje najlepszą wydajność w chmurze publicznej. Technologię można wdrażać lokalnie, w siedzibie klienta lub w obiektach kolokacyjnych, organizacje mogą wybierać spośród trzech poziomów wydajności blokowej i plikowej pamięci masowej, które najlepiej odpowiadają na ich indywidualne potrzeby. Dostępne są jedno- lub trzyletnie subskrypcje. Pojemność zaczyna się już od 50 terabajtów i jest skalowalna od tego poziomu.

 

APEX Cloud Services zapewnia jednolitą obsługę chmury, niezależnie od tego, czy jest to chmura publiczna, prywatna czy brzegowa

APEX Hybrid Cloud i APEX Private Cloud, należące do APEX Cloud Servicesoferują zintegrowane zasoby obliczeniowe w zakresie przechowywania i sieci z obsługą zarówno tradycyjnych, jak i chmurowych aplikacji. Klienci mogą z łatwością wybierać zasoby chmury hybrydowej lub prywatnej, które zaprojektowano tak, aby spełniały potrzeby krytycznych obciążeń roboczych, takich jak AI i infrastruktura wirtualnych pulpitów.

 

APEX Cloud Services upraszcza i usprawnia operacje dzięki zautomatyzowanemu zarządzaniu cyklem życia. Po wybraniu zasobów chmury klienci uzyskują dostęp do najszybszego w branży wdrożenia chmury hybrydowej, które jest do 86% szybsze niż samodzielne wdrażanie tego rodzaju chmury. Dzięki bezpiecznej i jednolitej infrastrukturze w chmurze prywatnej, publicznej i brzegowej, klienci mogą umieszczać obciążenia w środowisku najbardziej odpowiadającym ich potrzebom. To z kolei pozwala organizacjom obniżyć koszty operacyjne i zarządzać ogólnymi wydatkami na IT w chmurze dzięki przejrzystym i przewidywalnym cenom subskrypcji.

 

APEX Custom Solutions oferuje najszersze w branży portfolio technologii w modelu as-a-Service

APEX Custom Solutions udostępnia klientom najszersze w branży portfolio infrastruktury w formie usługi (as-a-Service). APEX Flex On Demand zapewnia serwery, pamięć masową, ochronę danych i infrastrukturę hiperkonwergentną od Dell Technologies w modelu as-a-Service. Klienci mogą wybrać dokładnie te produkty i usługi, które są im potrzebne, oraz skalować wykorzystanie tych zasobów w górę i w dół, płacąc tylko za to, co wykorzystują. APEX Data Center Utility zapewnia dodatkowy poziom elastyczności dzięki niestandardowym usługom w zakresie pomiarów i zarządzania stosowanym w całym centrum danych.

 

Konsola APEX, czyli łatwa obsługa dla klientów

Konsola APEX Console zapewnia samoobsługowe, interaktywne zarządzanie całym cyklem życia rozwiązań APEX. Klienci korzystają z niej w celu identyfikacji i subskrybowania produktów APEX, które odpowiadają ich potrzebom, a Dell dopasowuje technologię i usługi do pożądanych wyników. Konsola APEX upraszcza IT, ponieważ umożliwia monitorowanie i zarządzanie usługami APEX, dostarczając użytecznych informacji i analityki predykcyjnej. Klienci uzyskują za jej pośrednictwem dostęp do raportów dotyczących wykorzystania i wydatków oraz mogą doskonalić wybrane produkty APEX, aby sprostać zmieniającym się potrzebom swoich organizacji. Oznacza to, że płacą tylko za to, czego potrzebują, i tylko wtedy, kiedy tego potrzebują.

 

Dell Technologies wraz z Equinix rozszerzają zakres APEX na globalne obiekty kolokacyjne

Dell Technologies ogłasza współpracę z globalną firmą Equinix zajmującą się infrastrukturą cyfrową w celu rozszerzenia zakresu usług Dell Technologies APEX w centrach danych Equinix. Współpracując z Equinix, firma Dell zaoferuje klientom więcej możliwości wdrażania infrastruktury przy jednoczesnym zachowaniu kontroli nad danymi. Dell będzie zarządzać infrastrukturą w wybranym przez klienta centrum danych Equinix i skonsoliduje koszty kolokacji w ramach jednej faktury. Dzięki połączeniu infrastruktury firmy Dell i globalnego zasięgu firmy Equinix organizacje mogą dziś świadczyć usługi APEX tam, gdzie są one faktycznie potrzebne oraz przejść na model OPEX, płacąc tylko za faktycznie wykorzystane i wdrożone zasoby.

 

https://itreseller.com.pl/finlandia-wydala-przepisy-regulujace-kluczowa-kwestie-co-jest-a-co-nie-jest-elementem-krytycznej-infrastruktury-telekomunikacyjnej/

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE