Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Cisco podczas konferencji WebexOne ogłosiło nową strategię AI dla platformy Webex, której celem jest maksymalne usprawnienie komunikacji i współpracy

Podczas konferencji WebexOne Cisco ogłosiło nową strategię AI dla platformy Webex, której celem jest usprawnienie komunikacji i współpracy. W przeciwieństwie do możliwości AI, które koncentrują się wyłącznie na tworzeniu tekstów lub pracy z dokumentami, Webex będzie wykorzystywać ją także przy komunikacji audio i wideo w czasie rzeczywistym, aby zapewnić krystalicznie czysty dźwięk i obraz podczas połączeń oraz spotkań przy słabym połączeniu internetowym.

Cisco ogłosiło również uruchomienie nowego asystenta Webex AI z funkcjami, które zwiększą produktywność i precyzję komunikacji. Ogłoszone nowości będą stosowane w całym portfolio Webex – Webex Suite, urządzeniach Cisco Collaboration, Webex Contact Center, Webex Connect i Webex Control Hub. Klienci w tym McLaren Racing i Team DSM już teraz testują nowe możliwości Webex w zakresie sztucznej inteligencji.

 

“Jesteśmy w punkcie zwrotnym ery pracy hybrydowej, a sztuczna inteligencja jest kluczem do pracy i komunikacji z wykorzystaniem pełni naszych możliwości” – powiedział Jeetu Patel, wiceprezes Cisco i dyrektor generalny Cisco Security and Collaboration. “Ogłaszane nowości są ogromnym krokiem naprzód, dzięki któremu klienci skorzystają na tym, że sztuczna inteligencja będzie wszechobecna w każdym aspekcie platformy Webex.”

 

Wprowadzenie modeli multimediów w czasie rzeczywistym

Wizualne i dźwiękowe wskazówki, takie jak gesty i wychodzenie z pokoju podczas spotkania, zapewniają nieoceniony kontekst interakcji międzyludzkich. Nowe modele mediów czasu rzeczywistego (RMM) Cisco w Webex poprawią jakość dźwięku i obrazu. Modele mają możliwość pobierania wielu strumieni multimedialnych i generowania wielu danych wyjściowych, takich jak rozpoznawanie osób i obiektów oraz analiza działań, takich jak ruch czy gesty. RMM w Webex umożliwią również wykorzystanie kanałów audio i wideo jako sygnałów kontekstowych w tradycyjnych funkcjach tekstowych, takich jak podsumowania spotkań i najważniejsze wydarzenia. Dzięki unikalnemu połączeniu sztucznej inteligencji dla tekstu, dźwięku i wideo, użytkownicy Webex będą mogli korzystać z bogatych informacji w czasie rzeczywistym. Na przykład, w przyszłości Webex może być w stanie rozpoznać, że uczestnik spotkania opuścił spotkanie i dostarczyć notatki ze spotkania, aby przyspieszyć pracę tej osoby po jej powrocie.

 

Nowy kodek Webex AI pomaga klientom osiągnąć nowy poziom jakości audio i wideo

Zakłócenia sieci mogą mieć bezpośredni wpływ na efekty rozmów i spotkania. Niska jakość połączenia frustruje ludzi po obu stronach – zarówno pracowników firmy jak i potencjalnych klientów. Cisco wprowadza kodek AI w Webex – rozwiązanie generatywnej sztucznej inteligencji, które na nowo zdefiniuje komunikację online w czasie rzeczywistym i rozwiąże wyzwania związane z jakością dźwięku. Kodek audio ma na celu zapewnienie krystalicznie czystego dźwięku niezależnie od warunków sieciowych, nawet w obszarach o słabych połączeniach. Wydajność Webex z kodekiem AI pozwala na odzyskanie danych po utracie pakietów sieciowych. Webex AI Codec ma również wbudowane funkcje poprawy mowy, takie jak usuwanie szumów, pogłosu i rozszerzanie pasma, aby zapewnić niespotykaną dotąd czystość dźwięku.

Webex zastosuje zbliżone rozwiązania uczenia maszynowego w celu poprawy jakości wideo przy użyciu Super Resolution. Zapewni to spotkania w wysokiej rozdzielczości z niesamowitą jakością wideo niezależnie od warunków przepustowości.

 

Asystent Webex AI pomaga pracownikom i klientom

Ogłoszony właśnie Webex AI Assistant będzie zawierał zestaw funkcji, które umożliwią ludziom lepszą pracę. Zminimalizuje również nakłady czasu i koszty IT, ostatecznie zwiększając wartość biznesową. Webex AI Assistant odpowie na pytania użytkowników, także w zakresie wydarzeń, które ominęły osobę poza pracą. Wpisując komendy takie jak “podsumuj informacje, które ominęły mnie w ciągu ostatnich 15 minut spotkania”, komunikator wygeneruje odpowiedź w czasie rzeczywistym. Webex AI Assistant jest już natywnie zintegrowany z urządzeniami Cisco Collaboration i obejmie portfolio Webex.

 

Nowe funkcje Webex AI Assistant będą obejmować:

  • Zmiana tonu wiadomości zapewnia zalecane zmiany formatu i sformułowań w czacie Webex Messaging i aplikacji Slido. Na przykład, asystent Webex AI może zasugerować zmianę dosadnej odpowiedzi na bardziej profesjonalną opcję.
  • Podsumowania spotkań pomogą użytkownikom nadrobić zaległości w opuszczonych z różnych powodów spotkaniach, z prostym podsumowaniem tego, co zostało pominięte. Podsumowania będą podzielone na rozdziały i wyróżnienia. Dzięki rozdziałom użytkownicy mogą wybrać części, które muszą nadrobić, a następnie obejrzeć krótki film podsumowujący całość spotkania.
  • Podsumowania wiadomości pomagają być na bieżąco, streszczając nieprzeczytane wiadomości. Dzięki opcjom dostosowania do potrzeb można wybrać, które wiadomości muszą zostać podsumowane z dziesiątek firmowych wiadomości czy przestrzeni roboczych, np. nadając priorytet wiadomościom od przełożonego.
  • Slido Topic Summaries podsyła wspólne tematy udostępniane w interaktywnych kwestionariuszach Q&A oraz ankietach podczas wirtualnych i hybrydowych wydarzeń, aby wszyscy uczestnicy byli świadomi najnowszych trendów czy kierunków prowadzonej debaty.

 

Podejście Cisco do odpowiedzialnej sztucznej inteligencji

Cisco od lat wykorzystuje sztuczną inteligencję a wszystkie zaprojektowane rozwiązana są tworzone z dbałością o bezpieczeństwo, prywatność i prawa człowieka. Misją Cisco jest urzeczywistnianie wizji AI przy jednoczesnym przestrzeganiu standardów przejrzystości, uczciwości, odpowiedzialności, prywatności, bezpieczeństwa i niezawodności. Jest to podstawa Cisco Responsible AI Framework, która ma zastosowanie w naszej ofercie AI. Strategia Webex AI również uwzględnia etykę używanych danych.

 

“Prawo Moore’a ma się bardzo dobrze” – zapewnił podczas HPE GreenLake Day 2023 Michał Dżoga, Country Manager Intel Polska

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE