Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

baramundi otrzymuje najwyższą ocenę w najnowszym badaniu ISG „Digital Workplace of the Future” w ujednoliconym zarządzaniu punktami końcowymi.

ISG opublikowała swoje aktualne badanie „ISG Provider Lens – Digital Workplace of the Future Germany 2019”. baramundi otrzymuje status „Leader” w kategorii ujednoliconego zarządzania punktami końcowym (UEM) oraz „Product Challenger“ w obszarze Enterprise Mobility Management (EMM).

 

Współpraca, mobilność, chmura i sieci społecznościowe są elementami składowymi nowoczesnego stanowiska pracy, które mają decydujący wpływ na konkurencyjność przedsiębiorstwa. Zgodnie z tym założeniem przedsiębiorstwo zajmujące się badaniami rynku Information Services Group (ISG) przebadało w ramach projektu „Digital Workplace of the Future – ISG Provider Lens Germany 2019” liczących się dostawców na rynku niemieckim. W ramach tej analizy firma baramundi software AG uplasowała się w kategorii „Leader“ w obszarze ujednoliconego zarządzania punktami końcowymi (UEM).

 

Kategoria ta ma następującą definicję w ramach badania: „Dostawcy, którzy zakwalifikowali się do kategorii liderów, mają bardzo atrakcyjną ofertę produktów i usług oraz niezwykle silną pozycję rynkową i konkurencyjną […]. Należy ich uważać za strategiczne podmioty narzucające tempo w branży i kształtujące opinie. Ponadto są oni gwarantami innowacyjności i stabilności”.

 

„Wczesne rozpoznanie, że zarządzanie urządzeniami klienckimi i mobilnymi należy traktować jako równorzędne aspekty IT, pozwoliło nam zebrać doświadczenia w tym zakresie jeszcze zanim pojęcie ujednoliconego zarządzania punktami końcowymi ostatecznie się ukształtowało. Nasza pozycja lidera w obszarze ujednoliconego zarządzania punktami końcowymi potwierdza teraz tę długofalową strategię.” – skomentował Uwe Beikirch, członek Zarządu baramundi.

 

Lojalni klienci i stały rozwój

Badanie podkreśla w szczególności globalne zastosowanie baramundi Management Suite oraz lojalność klientów, których współczynnik utraty wynosi mniej niż dwa procent. W dalszej kolejności analiza wychwala stały wzrost obrotów baramundi i związaną z tym silną dynamikę na rynku.

 

Oprócz ujednoliconego zarządzania punktami końcowymi (UEM) baramundi przekonuje również w obszarze Enterprise Mobility Management. Rozwiązanie Mobile Device Management wyróżniono kategorią „Product Challenger” za ponadprzeciętnie wysoką jakość produktów i usług.

 

 

 

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE