Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

[wpdevart_countdown text_for_day="Dni" text_for_hour="Godzin" text_for_minut="Minut" text_for_second="Sekund" countdown_end_type="date" font_color="#000000" hide_on_mobile="show" redirect_url="" end_date="21-09-2020 12:00" start_time="1600339301" end_time="0,1,1" action_end_time="hide" content_position="center" top_ditance="10" bottom_distance="10" ][/wpdevart_countdown]

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Aż 90% konsumentów ceni szczególnie szybkość reakcji i jakość komunikacji w handlu elektronicznym

W badaniu “Delivering for shoppers in 2024” firmy nShift dowiedziono, że 90% konsumentów uważa szybką i terminową komunikację za kluczową część doświadczenia e-commerce. Jej brak, oznacza zwykle odwrót od danego sklepu internetowego. 

nShift to producent oprogramowania do zarządzania dostawami, stąd dostęp do informacji z rynku ma całkiem szeroki i zróżnicowany. W badaniu “Delivering for shoppers in 2024” firma sprawdziła m.in. jakie są kluczowe elementy oceny konsumentów płynące z customer experience (CX). Okazuje się, że aż 90% klientów uważa, że szybkie reakcje i jakość komunikacji są ważne dla ich ogólnego doświadczenia. Co więcej, około 87% konsumentów wydaje mniej lub całkowicie rezygnuje z marek, które nie zapewniają doskonałej obsługi. Badanie podkreśla też, że sposób, w jaki sprzedawcy detaliczni będą się wyróżniać w oparciu o CX, będzie w tym roku definiującym trendem w handlu detalicznym.

„Konsumenci nie spodziewają się, że pogorszą jakość swoich doświadczeń tylko dlatego, że robią zakupy online” – powiedział Sean Sherwin-Smith, dyrektor produktu ds. obsługi posprzedażnej w nShift – „Oczekują regularnej i istotnej komunikacji. Zakładają też, że ta komunikacja dotrze do nich kanałami – telefonem, mediami społecznościowymi, e-mailem – które dla nich działają. Komunikowanie się z klientami na każdym etapie zakupów, dostawy i zwrotów to także fantastyczny sposób na budowanie lojalności wobec marki wśród kupujących i zachęcanie ich do powrotu po więcej”.

Badanie w swoim podsumowaniu zawiera także pięć wskazówek, jak ograniczyć ryzyko zaistnienia słabego CX. Są to, kolejno: przejrzysty wybór formy dostawy, sprawna komunikacja (np. automatyczne powiadomienia i śledzenie przesyłek w czasie rzeczywistym, ale też komnikacja pozakupowa), prosta procedura zwrotów, wybór przewoźników, którzy podzielają cele (np. środowiskowe) organizacji oraz dokładne zaznajomienie się ze swoją grupą docelową.

 

Dodaj komentarz

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

POLECANE

3,272FaniLubię
10,608ObserwującyObserwuj
1,570SubskrybującySubskrybuj

NOWE WYDANIE

POLECANE

NAJNOWSZE